AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #1 Skrevet 8. juni 2022 Hei, klassen min er på klassetur som jeg har fått fritak fra. De skal ha avspasering dagen etter de kommer hjem, men får jeg også det da? Anonymkode: 8659b...a3b
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #4 Skrevet 8. juni 2022 I utgangspunktet har du jo ikke rett på det. Men du får kanskje fri likevel. Du må høre med læreren. Anonymkode: 8f57e...528
Mezzosoprena Skrevet 8. juni 2022 #5 Skrevet 8. juni 2022 Har du bare "fått fri" for den tiden turen varer, eller har du et annet opplegg? Du skal ha avspasering hvis du bruker mer tid enn det som hadde vært normalt for vanlige skoledager (på samme måte som de som er på tur). Men jeg regner ikke med at dette er tilfellet. Men ser ikke bort fra at du får "avspaseringen" likevel, siden sikkert verken elever eller lærere har annet skolearbeid denne dagen.
Hedda-78 Skrevet 8. juni 2022 #6 Skrevet 8. juni 2022 Det kan du ikke regne med, nei, men ingen her kan jo vite det.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #7 Skrevet 8. juni 2022 Teatrica skrev (1 time siden): Har du bare "fått fri" for den tiden turen varer, eller har du et annet opplegg? Du skal ha avspasering hvis du bruker mer tid enn det som hadde vært normalt for vanlige skoledager (på samme måte som de som er på tur). Men jeg regner ikke med at dette er tilfellet. Men ser ikke bort fra at du får "avspaseringen" likevel, siden sikkert verken elever eller lærere har annet skolearbeid denne dagen. Nei, har et alternativt opplegg. Anonymkode: 8659b...a3b
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #8 Skrevet 8. juni 2022 Du må nesten spørre læreren din om dette... Anonymkode: 403b3...22a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå