Gå til innhold

Hvor dumt er det med den Pepsi Maxen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg bare lurer siden jeg ikke har satt meg inn i disse studiene. Blir man overvektig av brusen i seg selv, eller det fordi mange blir mer sulten og spiser mer?

Jeg har gått ned 25 kg selv om jeg drikker mye brus uten sukker. Opplever ikke at sultfølelsen blir trigget. Følger en matplan og spiser nøyaktig det samme uavhengig av hvor mye brus jeg drikker. 

Anonymkode: 03b34...f0c

Du blir overvektig fordi det lan trigge sultfølelsen. Jeg drikker også mye brus uten sukker og opplever heller ikke at det trigger sultfølelsen. Men det er vel litt individuelt antar jeg :) 

Anonymkode: b09c4...3ad

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
29 minutter siden, AnonymBruker said:

Full av e stoffer og konserveringsmidler... Pluss kunstig søtning er kjent til å få folk til å gå opp i vekt fordi det trigger sult. 

Anonymkode: 79026...b68

E-stoffer i seg selv er ikke farlige, og du finner de i nesten alt du kjøper i butikken...

Anonymkode: 9d6b3...f5f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

E-stoffer i seg selv er ikke farlige, og du finner de i nesten alt du kjøper i butikken...

Ikke farlige nei men ikke bra heller man kan selv søke dem opp hva bivirkninger sem har. Ta åsså sett deg ned å søk opp det som er i pepsi så får du deg en overraskelse.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvis man spiser mye prossesert ferdig mat med e stoffer fra før av er det bare dumt å innta væske som er profull av det også. Det blir formye av det gode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...