Gå til innhold

Jeg angrer sånn på at jeg fikk dette barnet med en idiot av en eks

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som ødelegger både meg og barnet, over tid og ingen klarer å se forbi manipulering hans. Hvordan leve med angrende? 

Anonymkode: d847d...6f6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Om du ikke hadde fått barn med eksen din, hadde du heller ikke fått det barnet du har.

Anonymkode: 730ba...719

Skrevet

Pust og ha alt av samtale/avtaler skriftlig. Ikke aksepter dårlig oppførsel og kontakt familievernkontoret. 

AnonymBruker
Skrevet
Kenelz skrev (7 minutter siden):

Pust og ha alt av samtale/avtaler skriftlig. Ikke aksepter dårlig oppførsel og kontakt familievernkontoret. 

Holdt på med akkurat det der i 4 år. Ham får gjennomslag av alt han ber om i avtaler, men bryter det selv etterpå. Alt er skriftlig, likevel mener han at jeg misforstår han. Jeg kan la være å akseptere dårlig oppførsel, da mener han at jeg lager drama hele tiden. Alle krav blir ignorert totalt. 6 runder på fvk, helsestasjon har meklet, cos kurs uren nytte, råd fra meg, råd fra barnehage, ingen nytte. Han bare styrer og gjør som han vil. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Om du ikke hadde fått barn med eksen din, hadde du heller ikke fått det barnet du har.

Anonymkode: 730ba...719

Det vet jeg, barnet hadde sluppet et liv i konflikt og adferdsproblemer. Jeg syns så synd på barnet mitt som lever i dette. Jeg håper jeg klarer å skjerme barnet mitt nok og gi det mest mulig positivitet fra min kant. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Som ødelegger både meg og barnet, over tid og ingen klarer å se forbi manipulering hans. Hvordan leve med angrende? 

Hvordan leve med dette... tror du han tenker det samme om deg? At han lurer på hvordan han kunne finne på å få barn med deg? Og at du ødelegger både barnet og ham med manipuleringen din? Poenget mitt er at du må slutte å skylde på andre. Da kan det bli lettere for deg å gå videre. Et endeløst hat mot en eks gjør at du fort blir sittende fast i gjørma. Om du ikke kommer ut av det så snakk med en profesjonell.

Anonymkode: 711e9...30a

AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Hvordan leve med dette... tror du han tenker det samme om deg? At han lurer på hvordan han kunne finne på å få barn med deg? Og at du ødelegger både barnet og ham med manipuleringen din? Poenget mitt er at du må slutte å skylde på andre. Da kan det bli lettere for deg å gå videre. Et endeløst hat mot en eks gjør at du fort blir sittende fast i gjørma. Om du ikke kommer ut av det så snakk med en profesjonell.

Anonymkode: 711e9...30a

Javel? Hvor fikk du dette fra egentlig? 

Anonymkode: afac2...7d7

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...