AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #1 Skrevet 8. juni 2022 Som ødelegger både meg og barnet, over tid og ingen klarer å se forbi manipulering hans. Hvordan leve med angrende? Anonymkode: d847d...6f6
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #2 Skrevet 8. juni 2022 Om du ikke hadde fått barn med eksen din, hadde du heller ikke fått det barnet du har. Anonymkode: 730ba...719
Kenelz Skrevet 8. juni 2022 #3 Skrevet 8. juni 2022 Pust og ha alt av samtale/avtaler skriftlig. Ikke aksepter dårlig oppførsel og kontakt familievernkontoret.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #4 Skrevet 8. juni 2022 Kenelz skrev (7 minutter siden): Pust og ha alt av samtale/avtaler skriftlig. Ikke aksepter dårlig oppførsel og kontakt familievernkontoret. Holdt på med akkurat det der i 4 år. Ham får gjennomslag av alt han ber om i avtaler, men bryter det selv etterpå. Alt er skriftlig, likevel mener han at jeg misforstår han. Jeg kan la være å akseptere dårlig oppførsel, da mener han at jeg lager drama hele tiden. Alle krav blir ignorert totalt. 6 runder på fvk, helsestasjon har meklet, cos kurs uren nytte, råd fra meg, råd fra barnehage, ingen nytte. Han bare styrer og gjør som han vil. Anonymkode: d847d...6f6
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #5 Skrevet 8. juni 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Om du ikke hadde fått barn med eksen din, hadde du heller ikke fått det barnet du har. Anonymkode: 730ba...719 Det vet jeg, barnet hadde sluppet et liv i konflikt og adferdsproblemer. Jeg syns så synd på barnet mitt som lever i dette. Jeg håper jeg klarer å skjerme barnet mitt nok og gi det mest mulig positivitet fra min kant. Anonymkode: d847d...6f6
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #6 Skrevet 8. juni 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Som ødelegger både meg og barnet, over tid og ingen klarer å se forbi manipulering hans. Hvordan leve med angrende? Anonymkode: d847d...6f6 Hvordan leve med dette... tror du han tenker det samme om deg? At han lurer på hvordan han kunne finne på å få barn med deg? Og at du ødelegger både barnet og ham med manipuleringen din? Poenget mitt er at du må slutte å skylde på andre. Da kan det bli lettere for deg å gå videre. Et endeløst hat mot en eks gjør at du fort blir sittende fast i gjørma. Om du ikke kommer ut av det så snakk med en profesjonell. Anonymkode: 711e9...30a
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #7 Skrevet 8. juni 2022 3 hours ago, AnonymBruker said: Hvordan leve med dette... tror du han tenker det samme om deg? At han lurer på hvordan han kunne finne på å få barn med deg? Og at du ødelegger både barnet og ham med manipuleringen din? Poenget mitt er at du må slutte å skylde på andre. Da kan det bli lettere for deg å gå videre. Et endeløst hat mot en eks gjør at du fort blir sittende fast i gjørma. Om du ikke kommer ut av det så snakk med en profesjonell. Anonymkode: 711e9...30a Javel? Hvor fikk du dette fra egentlig? Anonymkode: afac2...7d7 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå