AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #1 Skrevet 8. juni 2022 Jeg er ei dame på 39 som i utgangspunktet er interessert i et fast forhold. Men jeg liker jo sex, og i søken etter en fin og stabil mann jeg kanskje kan leve med, så er jeg ikke fremmed for å treffe menn/en mann kun for sex innimellom. Det er jo det jeg savner mest med et forhold, det blir lite kos. Om jeg skriver "Er i utgangspunktet ute etter et fast og langvarig forhold, men er åpen for gøy innimellom" - blir det som å skyte seg selv i foten? Bør jeg bare droppe siste del av setningen og satse på at jeg uansett kommer til å treffe på noen å ha sex med? Eller ikke skrive noe? Bildene mine oser ikke akkurat sex, jeg er en helt normal dame med briller og dessverre lite sex appeal 😄 Føler at jeg godt kunne blitt fremstilt som litt mer "hypp på kos" enn det jeg sikkert gjør. Men det er vanskelig uten å skrive det, og jeg vet ikke om det er så lurt å skrive noe som helst om det 😄 Anonymkode: 3b3ca...037
Gjest Hippokrates Skrevet 8. juni 2022 #2 Skrevet 8. juni 2022 Så du er altså åpen for alle henvendelser, også fra de som er desp sexcreeps Tja, jeg vet ikke. Tror kanskje jeg ville droppet sistnevnte, for setningen drukner egentlig utgangspunktet ditt med et fast og langvarig forhold. Men, du er jo i en alder der menn bør være mer voksen og moden enn de som er 10-20 år yngre og slik de holder på. Du får teste ut og sjekke responsen. Du gjør ingenting galt uansett.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #3 Skrevet 8. juni 2022 Noen ting er best å holde for seg selv, og det å skrive det du gjør der er akkurat like selvsaboterende som å skrive at du "er lei av players og useriøse menn, ingen ONS og på jakt etter noe seriøst". Begge deler gir en innsikt i din seksuelle historikk de aller fleste seriøse menn ikke engang ville ønsket å vite noe om. Anonymkode: 319cf...426
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #4 Skrevet 8. juni 2022 Takk, tror jeg dropper det Anonymkode: 3b3ca...037 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #5 Skrevet 8. juni 2022 Du trenger ikke lage noen tekst i det hele tatt. Som dame på tinder kommer du til å oversvømmes av henvendelser uansett hvordan du ser ut. Anonymkode: 1136b...d50 1
Gjest AprilRyan Skrevet 8. juni 2022 #6 Skrevet 8. juni 2022 Jeg tror ikke at du trenger å skrive det. Du kan lett få slike henvendelser uten å skrive det og ellers kan du prøve å matche med de som ikke akkurat ser seriøse ut om du ønsker kun sex.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #7 Skrevet 8. juni 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg er ei dame på 39 som i utgangspunktet er interessert i et fast forhold. Men jeg liker jo sex, og i søken etter en fin og stabil mann jeg kanskje kan leve med, så er jeg ikke fremmed for å treffe menn/en mann kun for sex innimellom. Det er jo det jeg savner mest med et forhold, det blir lite kos. Om jeg skriver "Er i utgangspunktet ute etter et fast og langvarig forhold, men er åpen for gøy innimellom" - blir det som å skyte seg selv i foten? Bør jeg bare droppe siste del av setningen og satse på at jeg uansett kommer til å treffe på noen å ha sex med? Eller ikke skrive noe? Bildene mine oser ikke akkurat sex, jeg er en helt normal dame med briller og dessverre lite sex appeal 😄 Føler at jeg godt kunne blitt fremstilt som litt mer "hypp på kos" enn det jeg sikkert gjør. Men det er vanskelig uten å skrive det, og jeg vet ikke om det er så lurt å skrive noe som helst om det 😄 Anonymkode: 3b3ca...037 Hadde droppet det siste. Slike henvendelser får man mest av uansett, selv om man skriver at man bare ønsker noe seriøst og har bilder som ikke appellerer til sex. Anonymkode: 3a222...c57
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #8 Skrevet 8. juni 2022 Takk for innspill, ikke en gang laget profil på Tinder ennå så jeg aner ikke hva som venter meg 😄 Anonymkode: 3b3ca...037
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #9 Skrevet 8. juni 2022 Mange på din alder er ute etter sex. Jeg tror mennene ville tenkt at du er et ligg og ikke noe mer. Jeg ville ikke skrevet det fordi de ikke tar det seriøst at du er seriøs. Ta det heller på privat chat at sex er viktig for deg, at du er seksuell. Anonymkode: e17c7...e93
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå