Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så denne karen har jeg kjent i sikkert 15 år. Vi er venner, men ikke super-close. 

Nå de siste årene har jeg kjent mer og mer på at jeg tenker på han på en helt annen måte enn andre kompiser. Dagdrømmer som fy og føler meg som 14 år igjen. 

Vi har god kjemi, litt touches her og der, vi ler og diskuterer å føler at vi er på samme bølgelengde. Vi var på en date for lenge siden, men jeg fikk nerver og vi pratet bare aldri om det igjen. Han var nylig singel og jeg ville ikke være en rebound. Men vennskapet besto. 

Men veldig mange sier at hadde han vært interessert så hadde han prøvd.. Er det bare å glemme hele greiene? Han er kanskje lik meg og ikke tørr å ta det første steget? 

Anonymkode: 29ef4...ed2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har jo prøvd, men du avviste han. Nå er det din tur.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dere flørter. Så kjør på. Si sånn som at sist var timingen ikke så bra, men passer timingen bedre nå til en nuy og ordentlig date? 

Anonymkode: c0fd8...898

AnonymBruker
Skrevet

Bla bla ukeblad... Helt uforståelig, dere har datet tidligere, du trakk deg unna og nå forventer du at han skal initiere til noe igjen. 

Men du ønsker ikke være noe rebound.. 

Snakker om å være verdensmester i tafatthet. 

Skjønner du ikke såpass at det er du som må ta initiativ så tenker jeg han har det best med ei annen dame. 

Anonymkode: ec85c...d42

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Men veldig mange sier at hadde han vært interessert så hadde han prøvd

Dette må du ikke høre på, dette er bare en livsløgn for å slippe å ta initiativ.

Er du interessert i han så tar du initiativ. Det er ikke sikkert det blir noe ut av det, men om du ikke gjør noe skjer i hvertfall ingenting

Anonymkode: 2208b...9ef

AnonymBruker
Skrevet

Næh, jeg tror det er best du glemmer det. Er ganske typisk for dere damer å plutselig bli "interessert" i fyrer dere har vennesona før når dere begynner å innse at dere har dårlig tid. De fleste menn forstår intuitivt at dette er bait, og som regel har de uansett bedre muligheter nå enn hva de hadde da. Hvis du er kommet dit at du begynner å bla igjennom folk du har avvist før, vil jeg heller anbefale deg å gå for noen ny som er litt eldre enn deg igjen. Større sjanse for suksess da.

Anonymkode: f6d9b...7f8

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar folkens!

Jeg ser den at det er jeg som må ta første steget her, dere har vel et poeng der. Må bare finne riktig måte å gå frem på. 

Tbf, jeg avviste han ikke for at jeg ikke var interessert (det var jeg) , men at han akkurat var kommet ut av et 10-års forhold og han joket mye om at nå kunne han være fri og ligge rundt ei stund. 😂 Tror både han og jeg innså at timingen var feil. 

Anonymkode: 29ef4...ed2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...