Gå til innhold

Sende e-post til Norwegian?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har noen spørsmål til flyselskapet Norwegian. Men det bråhaster ikke med svar, så føler ikke for å ringe og 'mase' og stå i kø sammen med masse stressa folk nå. Chatboten fungerer heller ikke for mitt bruk. Har de ikke en e-post som det går an å skrive et par spørsmål på, og forvente svar innen en uke?

Anonymkode: 6d891...7bb

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg har noen spørsmål til flyselskapet Norwegian. Men det bråhaster ikke med svar, så føler ikke for å ringe og 'mase' og stå i kø sammen med masse stressa folk nå. Chatboten fungerer heller ikke for mitt bruk. Har de ikke en e-post som det går an å skrive et par spørsmål på, og forvente svar innen en uke?

Da hadde jeg gått inn på Facebook siden dens og sendt melding der og hørt om det du lurte på, evt spørre om e-post adressa😊

AnonymBruker
Skrevet

Ts, gi beskjed om du får svar fra de☺️jeg har også noen spørsmål som jeg ikke gidder prøve i chatten. For eks om de skaffer hotell om det er kø i 5-6-7 timer kø og jeg mister flighten.

Anonymkode: d12dd...e77

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk raskt svar via messenger

Anonymkode: 730ed...d7e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg fant denne på nettsidene deres, kanskje den kan brukes?

[email protected]

Anonymkode: 40038...887

Tusen takk! Jeg forsøker den. Om jeg ikke hører noe innen de nærmeste dagene skal jeg forsøke messenger.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg fikk raskt svar via messenger

På engelsk? 

Anonymkode: 911d4...8c0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.6.2022 den 10.12):

Jeg fant denne på nettsidene deres, kanskje den kan brukes?

[email protected]

Anonymkode: 40038...887

AnonymBruker skrev (På 8.6.2022 den 12.59):

Ts, gi beskjed om du får svar fra de☺️jeg har også noen spørsmål som jeg ikke gidder prøve i chatten. For eks om de skaffer hotell om det er kø i 5-6-7 timer kø og jeg mister flighten.

Anonymkode: d12dd...e77

Da kan jeg oppdatere. Sendte e-post til adressen over, men fikk en automatisk beskjed tilbake:

Hello,
Thank you for getting in touch with us.
Unfortunately, we're unable to answer questions about bookings via email, as we can’t give an immediate response to meet your fast-paced travel needs. If you require assistance with a booking, please get in touch with our Customer Care Team via phone or chat: https://www.norwegian.com/uk/help-contact/

Så da gikk jeg over til messenger. Tok 1 døgn å få svar på ene spørsmålet mitt. Oppfølgingspørsmål 3 dager å få svar på (men var helg da).

Oppsummert fornøyd fordi jeg fikk tak i folk som kunne svare på det jeg ønsket uten å sitte i telefonen!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.6.2022 den 22.49):

På engelsk? 

Nei på norsk

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Nei på norsk

Hvorfor er kundeservice på telefon kun på engelsk? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...