Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor finner jeg en fin en med fin form, ikke en sekk til 200 kroner? Opp til 1000 kroner. Har kikket litt i sportsbutikker, men de koster stort sett 1300-1500 kroner! Det er litt i overkant av hva jeg har råd til og ønsker å bruke...

Vet dere om noen fine? Hvor kjøpes de? Hvilket merke er det? Kom igjen nå, masse forslag! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du kikket på Sportman? Vet de har salg nå, men kvaliteten på klærne skal jeg ikke uttale meg om.

Skrevet

Jeg har plukket meg ut en tynn og fin fleecejakke i peak performance til bare 999,- :)

Skrevet

Kjøpte våre på G-Sport... 300 eller 400 kroner, men det var i våres eller noe da

Skrevet

På Intersport har de Berghaus, disse er fine jakker, helt enkle i fasongen og som oftest også i "enkle farver" (altså ikke så masse limegrønn, eller sjokkrosa), disse koster 599 kr.

Du kan jo også kikke innom http://www.bergans.no og se om de har noe til under 1000,- :)

Litt utfra hvilken str du er er det jo også ofte mulig å finne fjorårets modeller på litt tilbud nå. Da kan man få en kjempefin jakke, med kanksje 40% avslag:)

Skrevet
Jeg har plukket meg ut en tynn og fin fleecejakke i peak performance til bare 999,- :)

Hvor har du kjøpt den?

Skrevet

Takk for svar dere! Ser det finnes Bergans som ikke er ALTFOR dyr også, på sidene deres... Er det flere som vet om noen?

Skrevet

Peak Performance jakken er på Intersport. Den heter Clair Zip husker jeg ikke helt feil. Veldig pen.

Skrevet
Peak Performance jakken er på Intersport. Den heter Clair Zip husker jeg ikke helt feil. Veldig pen.

Har de mange farger eller?

Gjest Rognebær
Skrevet

Da jeg kjøpte min fra Fjällräven for tre år siden, kostet den 999,-. Den har veldig fin passform og er av god kvalitet!

Skrevet
Har de mange farger eller?

Nei, ikke som jeg husker. De hadde iallefall i hvit og sort, mulig rød og turkis også. Husker ikke helt. Klærne var sortert etter farge så den hang på det svarte området. Så ikke på de andre fargene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...