AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #1 Skrevet 8. juni 2022 Det er mange av dere damer som bruker stringtruser. Lett og luftig på alle måter vil jeg tro, og kanskje behaglig eller var det motsatte, vel kom om det. Det jeg gått å tenkt på hva gjør dere dersom dere skulle få trøbbel med magen og dere bare sting på? For det må bli mildt sagt katastofe dersom en skulle være så uheldig. Så da lurer jeg på hva gjør dere da? Anonymkode: 06f3b...e76
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #2 Skrevet 8. juni 2022 Er eldre enn 5, så får ikke trøbbel med magen uten å enkelt komme meg til toalettet først. Vil også tro at dem som har sykdommer som kommer med magetrøbbel har diverse forholdsregler slik at de også kan bruke undertøyet som de selv ønsker Anonymkode: 8740c...09e 6
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #3 Skrevet 8. juni 2022 Har brukt stringtruse siden jeg var 10 år (vi begynte så tidlig fordi vi gikk på turn, og hadde kostymer på som gjorde at vanlige truser klumpet seg og stakk utenfor turndrakten). Er nå 29 år og har aldri opplevd dette problemet. Får jeg mageproblemer så går jeg på do 😂 Du tenker akutt diare nå, sant? Stringtrusa ligger inne inne i rumpehullet. Man rekker gjerne å gå på do. Anonymkode: d6906...01e 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #5 Skrevet 8. juni 2022 Stringtrusa ligger ikke inne i rumpehullet* skulle det stå over her. Anonymkode: d6906...01e 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #7 Skrevet 8. juni 2022 deedee_ skrev (1 minutt siden): Herregud for en merkelig ting å lure på? Må få lov til å være nysjerrig Anonymkode: 06f3b...e76 2
Diskusjon69 Skrevet 8. juni 2022 #8 Skrevet 8. juni 2022 4 minutter siden, deedee_ said: Herregud for en merkelig ting å lure på? Han håpet såklart å få svar han kunne sitte å runke til. 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #9 Skrevet 8. juni 2022 Hvis jeg skulle få såpass til magetrøbbel at jeg driter på meg, så er det katastrofe helt uavhengig av undertøy. En tynn bomullstruse klarer ikke å holde på god gammeldags diare den heller. Anonymkode: aa3c5...e2c 5
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #10 Skrevet 8. juni 2022 Altså, jeg er kronisk syk, og får jeg akutt diaré så hjelper ikke vanlig truse noe mer enn stringtruse for da er det vann som kommer, og selv da rekker man jo toalettet 99% av gangene 🤔 med vanlig akutt dårlig mage så er en tilbake til at en rekker toalettet, så forstår ikke helt problemet her 😅 Anonymkode: 932e0...005 2
flusa Skrevet 8. juni 2022 #11 Skrevet 8. juni 2022 Det har gått veldig bra til nå, er 41 år gammel😅 Har forsåvidt bestandig ekstra truse i veska når jeg er ute,i tilfelle jeg skulle få menstruasjon.. Så om det skulle komme en teskje bløtt,er det bare å vaske seg og få på en ny truse🤪 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #12 Skrevet 8. juni 2022 Fridiskusjon.no skrev (3 minutter siden): Han håpet såklart å få svar han kunne sitte å runke til. Det må være du som er den store runke-h(a)(e)(u)n her...siden du tar opp denne tråden... Anonymkode: 06f3b...e76
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #13 Skrevet 8. juni 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Altså, jeg er kronisk syk, og får jeg akutt diaré så hjelper ikke vanlig truse noe mer enn stringtruse for da er det vann som kommer, og selv da rekker man jo toalettet 99% av gangene 🤔 med vanlig akutt dårlig mage så er en tilbake til at en rekker toalettet, så forstår ikke helt problemet her 😅 Anonymkode: 932e0...005 Men det er lov å spørre? Men det er beste at det går bra 😄 Anonymkode: 06f3b...e76
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #14 Skrevet 8. juni 2022 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Hvis jeg skulle få såpass til magetrøbbel at jeg driter på meg, så er det katastrofe helt uavhengig av undertøy. En tynn bomullstruse klarer ikke å holde på god gammeldags diare den heller. Anonymkode: aa3c5...e2c Mer moderne diare derimot... Anonymkode: f404f...59d
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #15 Skrevet 8. juni 2022 Og dette har du tenkt på lenge 😂 Mye rart skjer i mitt hodet også altså men.. Anonymkode: 16c6a...147 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #16 Skrevet 9. juni 2022 Lurer heller på hvordan noen orker å bruke det. Jeg er dame selv, og bruker det ikke. Den går jo inn i rumpa og gnager. Tenk om man slipper en våt fis. Æsj. Anonymkode: ebdf4...2ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå