AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #1 Del Skrevet 8. juni 2022 Hei! Endelig var det min tid å få to streker :) etter en del prøving så startet jeg i denne pp med Womans Care progresteronkrem fra helsekostbutikk. Jeg vet jo selvfølgelig ikke om den hadde effekt på at spira satt, men tro kan flytte fjell :) Det jeg lurer på er om jeg bør fortsette å smøre med den, og i så fall hvor lenge? Har smurt et trykk morgen og kveld til nå. På forhånd takk for svar!! Anonymkode: dea0d...c25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #2 Del Skrevet 8. juni 2022 Progesteronkremer fra helsekost/apotek er ganske svake greier, anbefaler heller Kenogen bioidentisk progesteronolje. En dose i ertestørrelse daglig. Fås kjøpt online, og kan ikke skade. Anonymkode: bfc19...e9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 9. juni 2022 #3 Del Skrevet 9. juni 2022 Ja du bør ikke slutte nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #4 Del Skrevet 9. juni 2022 Denne mnd er tredje gang jeg blir gravid med denne kremen, og etter det jeg har undersøkt de to forrige gangene(begge endte i sa uke 6) jeg var gravid så har jeg bestemt meg for å smøre frem til uke 12 og trappe gradvis ned. Til da skal fosteret selv sørge for nok progesteron, det skjer visstnok i uke 10, så da tenker jeg uke 12 føles trygt. Du skal hvertfall ikke slutte brått nå. Testet selv positivt i dag, så er spent på om det kan gå veien denne gang. Håper det, jeg smører hvertfall for harde livet, så det skal ikke stå på det! Lykke til! Anonymkode: 5af43...a07 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #5 Del Skrevet 11. juni 2022 Spennende. Dette fikk jeg også lyst til å prøve. Kan jeg spørre hvor på kroppen du smører, og hvor mye/ofte? Er det noe forskjell på innhold i denne kremen sammenlignet med wild yam tabletter? Anonymkode: 5155a...28e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #6 Del Skrevet 11. juni 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Spennende. Dette fikk jeg også lyst til å prøve. Kan jeg spørre hvor på kroppen du smører, og hvor mye/ofte? Er det noe forskjell på innhold i denne kremen sammenlignet med wild yam tabletter? Anonymkode: 5155a...28e Man smører på områder med tynn hud (bryst, lysken, føtter, knehasene feks) morgen og kveld. Jeg bruker et «trykk» med krem hver smøring. Man skal smøre fra eggløsning, men ikke før. usikker på innholdet i tabelettene vs kremen, kremen er også basert på wild yam. takk for tilbakemeldinger, da får jeg forsette å smøre! Ts Anonymkode: dea0d...c25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå