Gjest Gjest Skrevet 11. november 2005 #1 Skrevet 11. november 2005 Hva gjør man når man vil, men ikke får det til? Når man blir urovekkende nostalgisk av å høre kjærlighetssanger? Når naboen blir mer spennende enn ens egen samboer? Hvis du ikke er han som er for meg.... .......hvem er det da?? ...og hvordan vet jeg hva som er rett for fremtiden?
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2005 #2 Skrevet 11. november 2005 Ok. Hvordan ligger vi ann her? Jeg forstår at du er trist og føler at ting ikke løser seg. Men er det 100 % sikkert da? Hva har du gjort og hva har du ikke gjort for å få ham? Vi kan godt starte fra begynnelsen: 1 Vet han i det hele tatt at du er interessert i ham? 2 Har du sagt det til ham? 3 Hørte han deg når du sa det? 4 Er det bare du og ingen andre som sitter å forteller deg at du ikke kan? Hva stopper deg??
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2005 #3 Skrevet 11. november 2005 Ok. Hvordan ligger vi ann her? Jeg forstår at du er trist og føler at ting ikke løser seg. Men er det 100 % sikkert da? Hva har du gjort og hva har du ikke gjort for å få ham? Vi kan godt starte fra begynnelsen: 1 Vet han i det hele tatt at du er interessert i ham? 2 Har du sagt det til ham? 3 Hørte han deg når du sa det? 4 Er det bare du og ingen andre som sitter å forteller deg at du ikke kan? Hva stopper deg?? ← Høh? Hun snakker jo om samboeren?! vet tydeligvis ikke om han er den rette for henne lenger...
fomlepung Skrevet 11. november 2005 #4 Skrevet 11. november 2005 Æsj da, det der må være en utrolig kjip situasjon... men slik du beskriver det, så synes jeg du bør gjøre det slutt å komme deg videre... for det forholdet høres utrolig dødt ut om jeg skal være ærlig. Hadde det vært meg som fikk det sånn og det ikke "gikk over", eller at jeg var mannen som la merke til at det var noe fundamentalt borte fra dama, så hadde jeg gjort det slutt "either way"!
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2005 #5 Skrevet 11. november 2005 Ta å se opp på stjernehimmelen en natt det er klart....Se på månen... Kjenn i hjertet ditt... Hva rører det seg der?
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2005 #6 Skrevet 11. november 2005 Har du det sånn? Jeg trodde det bare var jeg som titter lengselsfullt mot stjernene og prater med månen om hvor mye jeg savner hver natt.
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2005 #7 Skrevet 11. november 2005 Har du det sånn? Jeg trodde det bare var jeg som titter lengselsfullt mot stjernene og prater med månen om hvor mye jeg savner hver natt. ← Er bare det at jeg merker at jeg blir litt sånn rørt når jeg ser opp der... Man får mer kontakt med følelsene sine.
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2005 #8 Skrevet 11. november 2005 Er bare det at jeg merker at jeg blir litt sånn rørt når jeg ser opp der... Man får mer kontakt med følelsene sine. ← Håper du får den du vil ha..
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2005 #9 Skrevet 11. november 2005 Håper du får den du vil ha.. ← Ja, og du også...
Gjest islandgirl Skrevet 11. november 2005 #10 Skrevet 11. november 2005 En gang imellom må man ta vareopptelling og se hvor man er i livet og hva som virkelig betyr noe. Selv om de supervarme følelsene for samboeren ikke er der, var det jo en grunn til at man valgte ham. Hvis man er enige med de grunnene fremdeles må man forsøke å skyve unna det andre og fokusere på disse gode grunnene og ikke glemme å være glad for det man har. Selv om jeg også må innrømme at jeg blir nostalgisk noen ganger over ting som ikke ble eller gamle minner. Disse nostalgiske følelsene er ok, man kan kjenne på dem uten å la dem styre handlingene våre.
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2005 #11 Skrevet 11. november 2005 Har du det sånn? Jeg trodde det bare var jeg som titter lengselsfullt mot stjernene og prater med månen om hvor mye jeg savner hver natt. ← Hvis du gjør det hver natt så må du da få lite søvn når du skal opp til jobb dagen etter? Og er det virkelig stjerneklart hver natt der du bor?
Gjest Miloine Skrevet 12. november 2005 #12 Skrevet 12. november 2005 Hva gjør man når man vil, men ikke får det til? Når man blir urovekkende nostalgisk av å høre kjærlighetssanger? Når naboen blir mer spennende enn ens egen samboer? Hvis du ikke er han som er for meg.... .......hvem er det da?? ...og hvordan vet jeg hva som er rett for fremtiden? ← JA,JA - Hva gjør man når kjærligheten brister???? ...eller når man tror at den brister! Det å gjøre det slutt med en som en gang betydde alt for deg....ikke lett! Du tenker det du gjør nå...men hva om din samboer kommer hjem (før du har sagt til han, det du har sagt her) Din samboer Eks: jeg føler ikke for deg som jeg en gang gjorde, jeg er lei for det, men dette går ikke lenger.........osv....altså, for å sette det på spissen...... Dersom du ville ha reagert med et lettens sukk, er han ingen du bør satse på. ....men vil du reagere med..fortvilelse over at han forlater deg, ja da må du skjønne, at vedkommende faktisk betyr mer for deg enn du tror... Det var vel egentlig det jeg ville si...ja, og at gresset ikke nødvendigvis er så mye grønnere på den andre siden...
Gjest LoisLane Skrevet 12. november 2005 #13 Skrevet 12. november 2005 Hvordan vil du at livet ditt skal være? Noe mer enn du har nå? Vil du miste noe på veien? Hva vil skje om du mister pasjonen for han du ser i stjernene nå? Hvor er du da? Alt går opp og ned. Uansett hvilket gress du beiter på. Bare du vet hvordan du har det og hvordan du kan ha det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå