Gjest King James II Skrevet 11. november 2005 #1 Del Skrevet 11. november 2005 Overskriftene blir litt lange nå siden jeg ikke fant noen vei og korte dem. men jeg har ofte lurt på en ting dette gjelder sikkert ikke alle kvinner. men de jeg kjenner nesten alle vist de spør. Kan jeg spør deg om noe og jeg sier nei så spør de like vel ? så hvorfor spør om og få spør når dere uanset vil spør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 11. november 2005 #2 Del Skrevet 11. november 2005 Aner ikke. Kanskje fordi de ikke var forberedt på et nei og trodde du spøkte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 11. november 2005 #3 Del Skrevet 11. november 2005 Jobber de som telefonselgere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 11. november 2005 #4 Del Skrevet 11. november 2005 Inge n har noen gang seriøst svart "nei" når jeg spurte om jeg kunne spørre dem om noe.... Altså: Joda, noen ganger svarer min kjære "nei", men så bare smilerhan, ler og sier "selvsagt vennen". Et langt mer intreessant spørsmål ville være hvorfor i all verden du sier NEI når en kvinne (eller et hvilketsomhelt annet menneske) spørr om h*n kan spørre deg om noe. DET er jo ganske absurd i seg slelv. Nesten slike absurd som resten av spørsmålene sine.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2005 #5 Del Skrevet 11. november 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LoisLane Skrevet 11. november 2005 #6 Del Skrevet 11. november 2005 Hva er det de spør deg om da, Kongen? Og hvorfor sier du nei? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest King James II Skrevet 12. november 2005 #7 Del Skrevet 12. november 2005 private ting. fordi jeg ikke liker at folk spør meg om private ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LoisLane Skrevet 12. november 2005 #8 Del Skrevet 12. november 2005 Si det, da. Men vær oppmerksom på at det kan være vanskelig å unngå helt å diskutere private ting hvis dette er damer du omgås ofte. Synes for øvrig damene du kjenner er uhøflige. hvis du sier nei bør de respektere det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå