AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #1 Skrevet 7. juni 2022 De sier ofte at de er det. Men stemmer det? Eller er det bare noe de hevder for å føle seg bedre? Anonymkode: e63e8...3e6
Gjest Inverto Skrevet 8. juni 2022 #2 Skrevet 8. juni 2022 Det vet jeg ikke, men jeg kan heller si at de som ikke har internett kan være uinformerte. Jeg levde uten internett fra 2005-2014. Når jeg endelig fikk det, innså jeg plutselig hvor dum og ignorant jeg hadde vært alle desse årene
Diskusjon69 Skrevet 8. juni 2022 #3 Skrevet 8. juni 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: De sier ofte at de er det. Men stemmer det? Eller er det bare noe de hevder for å føle seg bedre? Anonymkode: e63e8...3e6 Helt klart, har ikke hatt en kanal på 1 år ca. Helt nydelig å slippe alt det reklame helvetet som er på mange av dem også. 1
Rosagodis Skrevet 8. juni 2022 #4 Skrevet 8. juni 2022 Hadde lett klart meg uten tv... Men litt tv må jeg se på kvelden. Men kjæresten ser på tv hele fuckings dagen og det er jeg driiiit lei!!! Han trenger et liv utenom....
Gjest Adobyen Skrevet 8. juni 2022 #5 Skrevet 8. juni 2022 (endret) Jeg gadd aldri å se på tv før da jeg jobbet, men så ble jeg syk og helt parkert. Siden det har jeg nesten ikke gjort annet enn å se på tv, fulgt med på nyheter, politikk, lange serier og surfet rundt på nett. Jeg har brukt masse tid på å lære meg nye ting som jeg aldri kunne eller brydde meg om før, som litt amatør kunnskap i regnskap, skatt og trygderett. Det har vært viktig å prøve å sette seg litt inn i dette og det holder hjernen litt i sving. Endret 8. juni 2022 av Adobyen
Motelvibes Skrevet 8. juni 2022 #6 Skrevet 8. juni 2022 Helt klart. Mam bruker hjernen mer og på en annen måte enn den passive måten det blir ved å sitte og se på tv.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #7 Skrevet 8. juni 2022 Fridiskusjon.no skrev (21 timer siden): Helt klart, har ikke hatt en kanal på 1 år ca. Helt nydelig å slippe alt det reklame helvetet som er på mange av dem også. Man kan se nrk og slippe reklame Anonymkode: 0b54a...f6b
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #8 Skrevet 8. juni 2022 Fridiskusjon.no skrev (21 timer siden): Helt klart, har ikke hatt en kanal på 1 år ca. Helt nydelig å slippe alt det reklame helvetet som er på mange av dem også. Med dagens streamings muligheter er det en hel jungel av de som ikke opperer med reklame også. En lever ikke på 90 tallet lengre med bare noen få kanaler med masse reklame + NRK lengre. Anonymkode: d68fe...c64
Diskusjon69 Skrevet 9. juni 2022 #9 Skrevet 9. juni 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Man kan se nrk og slippe reklame Anonymkode: 0b54a...f6b NRK viser ingenting jeg er interessert i. For meg er de bare en årlig skatt.
Maestro Skrevet 9. juni 2022 #10 Skrevet 9. juni 2022 Jeg ser tv om kvelden og er lykkelig 😂 Satt klistra når jeg så Shameless ❤️ Man blir glad, rørt, sint og alt mulig på de i serien sine vegne 🤓 Og ofte blir man glad i karakterene. Samme med "Anne with a E" ble super glad i Anne ❤️ Men sitte en dag, for så kveld med tv? Nei, det går faktisk ikke. Selvom jeg er hjemmeværende 😴 Er jeg lei tv utover kvelden så leser jeg bok før jeg legger meg 🤓🤓
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #11 Skrevet 9. juni 2022 Lykkeligere? Tja... Jeg har ikke TV-skjerm, og savner det ikke. Det går jo bare realitydritt på disse kanalene, jeg føler nesten jeg mister IQpoeng av sånne type ting. Streamer det som interesserer meg på PC, mest nyheter, dokumentarer og noen utvalgte serier og filmer. Anonymkode: 04f82...98f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå