Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en FWB mann jeg har kjent i mange, mange år. Vi har sinnsykt god sex og klaffer ellers veldig godt sammen både i humor, interesser og kommunikasjon. Da vi traff hverandre for mange år siden begynte vi å date men gikk over til venner (friends with benefit) fordi vi bor så langt unna hverandre og har barn i hver vår by.

Nå begynner barna å bli store og om noen år er vi begge flyttbare. Så mitt hode har begynt å tenke at jeg vil mer enn hva vi er nå.

Vi har akkurat begynt å treffes igjen etter at jeg var i et litt lengre forhold. Så vi er rett tilbake til å besøke hverandre, bruke helgene med hverandre og ha deilig sex.

Men jeg vil han skal forelske seg i meg og føle at han vil mer enn hva vi har nå. Så hvordan går jeg frem? Hvordan spiller jeg kortene rett?

Nå har han jo alt, men han slipper forpliktelsen…. Noe jeg vil tro at de fleste menn ville likt.

Vil ikke miste det vi nå har, men vil samtidig kalle det for forhold og begynne å planlegge å flytte sammen om noen år.

Så jeg må gjøre dette riktig og oppnå at han også får samme tanker som meg.

Anonymkode: 82872...37c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Rapportert

Anonymkode: e9f64...f7c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Rapportert

Hvorfor?

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Hvorfor?

Anbefaler å lese forumreglene.

Skrevet

Hei trådstarter! Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel

Perelandra, mod. 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...