bare lurer Skrevet 18. oktober 2002 #1 Del Skrevet 18. oktober 2002 HEI. noen som har noen tips? har prøvd å bli gravid i noen mnd, men uten resultater. er en liten smule fortvilet. håper noen har noen gode råd. er ny her. første gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppa Skrevet 18. oktober 2002 #2 Del Skrevet 18. oktober 2002 Jeg vil anbefale deg, såfremt dere ikke allerede har prøvd det, å bruke en eggløsningstest slik at du kan måle når det er størst mulighet for å bli gravid. Det hjalp oss! Jeg trodde jeg visste sånn cirka når jeg hadde eggløsning, men intuisjonen min på det området var visst helt på jordet. Eggløsningstestene er forholdsvis dyre, spesielt hvis du har uregelmessig syklus og ikke vet helt når du må begynne å ta testene, men for oss var det verdt hver eneste krone! Lykke til videre Klem, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. oktober 2002 #3 Del Skrevet 18. oktober 2002 Kjøp eller lån boka "Naturmetoden" av Margareth Nofziger. Den er kjempebra, og lærer deg å kjenne din egen fruktbarhetssyklus. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå