AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #1 Skrevet 7. juni 2022 Hei, jeg er ganske ny med eggløsningstester. Bare lurer på om LH kan synke litt før evt EL? Begynte testing fra CD 7 og CD 8 begynte det å bli litt sterke… men siden har det bare gått nedover, nå er jeg på CD 15 å det er så vidt noe strek… Anonymkode: 81a3c...54f
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #2 Skrevet 7. juni 2022 LH svinger gjennom hele syklusen og testene kan plutselig gå fra veldig svake til veldig positive😊 Anonymkode: b1b02...203
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #3 Skrevet 7. juni 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): LH svinger gjennom hele syklusen og testene kan plutselig gå fra veldig svake til veldig positive😊 Anonymkode: b1b02...203 Tusen takk for svar☺️ Så all håp er ikke ute?🙈 Anonymkode: 81a3c...54f
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #4 Skrevet 8. juni 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Tusen takk for svar☺️ Så all håp er ikke ute?🙈 Anonymkode: 81a3c...54f Absolutt ikke😊 har du regelmessig eller uregelmessig syklus? Når jeg holdt på med tester så svingte de veldig i styrke. Noen ganger var de nesten helt blanke også. Anbefaler deg å legge inn testene dine i appen premom hvis du ikke allerede gjør det😊 Anonymkode: b1b02...203
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #5 Skrevet 8. juni 2022 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Absolutt ikke😊 har du regelmessig eller uregelmessig syklus? Når jeg holdt på med tester så svingte de veldig i styrke. Noen ganger var de nesten helt blanke også. Anbefaler deg å legge inn testene dine i appen premom hvis du ikke allerede gjør det😊 Anonymkode: b1b02...203 Har regelmessig, litt lange sykluser - så har fått prøvd letrozol denne mnd.. Så er veldig spent. Anonymkode: 81a3c...54f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå