AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #1 Skrevet 7. juni 2022 Spiser jeg litt godteri en dag, eller fastfood, brødmat, brus etc så blir jeg nesten garantert dårlig dagen etterpå, med noen unntak. Sliten, trøtt, lite energi, kvalm, vondt i kroppen og nedfor. Alltid vært sånn så lenge jeg kan huske. Synes det er litt slitsomt å ikke kunne skeie ut en gang i blant uten å bli dårlig. Har ingen allergier eller intoleranse. Andre som reagerer sånn på usunn mat/godteri? Anonymkode: 78102...a16 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #2 Skrevet 7. juni 2022 Ja. Spesielt av junkfood. Anonymkode: 5ef11...6f3
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #3 Skrevet 7. juni 2022 Det betyr vel strengt tatt at du har noen intoleranser ? Anonymkode: 33d77...18d 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #4 Skrevet 8. juni 2022 Jeg blir skikkelig dårlig. Ikke dagen etter, men samme dagen. Blir så kvalm, uvel og slapp dersom jeg spiser litt for mye av "dritt". Jeg pleide ikke å være sånn, det har blitt verre med årene. Før var jeg veldig overvektig og kunne spise dritt hver dag uten konsekvenser (annet enn vekta og sikkert litt tettere blodårer), men nå er jeg helt ut og kjøre om jeg spiser potetgull og smågodt. Anonymkode: b91f2...3f5
Anonymus13 Skrevet 8. juni 2022 #5 Skrevet 8. juni 2022 Har det på samme måten, bortsett fra at jeg ikke blir kvalm, og ofte skjer det bare noen timer etter at jeg har spist dritten. Prøver å la være å spise sånt, men ikke alltid så lett. Men blir faktisk skikkelig dårlig, føler meg nesten syk. Har jeg tatt et glass vin i tillegg er jeg helt ødelagt.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #6 Skrevet 8. juni 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Det betyr vel strengt tatt at du har noen intoleranser ? Anonymkode: 33d77...18d Det tviler jeg på. Jeg Google litt og det kalles food hangover. Er visst ikke så unormalt. Ts Anonymkode: 78102...a16 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #7 Skrevet 8. juni 2022 Ja, spiste mcflurry å vingummi for noen uker siden og magen var i ulage lenge 🙃 Anonymkode: 44d38...923
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #8 Skrevet 10. juni 2022 Samme her, om jeg plutselig spiser sukker, junkfood, ett glass alkohol. Snakker da bare om en av delene. Men enda værre om alt kombineres. Så hva skal en spise/drikke i selskap? Vann og frukt og grønt? Anonymkode: 5e6ac...ad3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå