AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #1 Skrevet 7. juni 2022 Hei. Jeg er litt interessert i å studere noe innen fotografi/resigering av bilder, men usikker på hva jeg da kan søke på. Fotojournalistikk kommer ofte opp, men er ikke akkurat det jeg ønsker å jobbe med, men kan det være at man må ta det for å få jobbet som fotograf? Anonymkode: cf985...10c
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #2 Skrevet 7. juni 2022 Jeg vet ikke, men du må i alle fall ikke være negativ... Anonymkode: 65438...830 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #3 Skrevet 7. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg vet ikke, men du må i alle fall ikke være negativ... Anonymkode: 65438...830 Den var tørr😅 Anonymkode: 1a748...cfe
Knirke Skrevet 8. juni 2022 #4 Skrevet 8. juni 2022 Du trenger ingen utdannelse, du trenger bare å bli ekstremt flink til å ta bilder. Når du har blitt flink nok til at folk vil kjøpe bildene dine er resten 10% bildetagning og 90% salg. Du må selge deg inn, få bildene dine på trykk, få publisitet i media, jobbe masse gratis, og hvis du er heldig klarer du å selge nok bilder til å tjene til livets opphold. Hvis det er studiofotograf du tenker på, så kan du gå i lære og jobbe som assistent. Det er en lang vei og gå, og dårlig betalt. Så kan du etterhvert starte et studio og ta bilder av babyer, brudepar og konfirmanter. Det er stort de eneste som betaler for å bli tatt bilde av. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå