Gjest Singel og ubrukelig ? Skrevet 11. november 2005 #1 Del Skrevet 11. november 2005 Jeg er blitt singel og ingen av mine "venner" bryr seg. Jeg var flink til å holde kontakt og spørre om å treffes når jeg var i forhold og nå når jeg er singel, men neimen om jeg får noe tilbake. Alle er helt "i seg selv". Jeg har gjort og ville helt klart invitert en singel venninne på middag eller ut innimellom om jeg var i forhold eller singel rett og slett for at den som er alene skal føle at man har venner og er ønsket. Nå er jeg drit lei alle jeg kjenner (utenom en snill kar som jeg tror har andre ønsker enn jeg ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2005 #2 Del Skrevet 11. november 2005 Du har nok alti vært ubrukelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ff Skrevet 11. november 2005 #3 Del Skrevet 11. november 2005 Er i samme situasjon Ta det med ro, finn deg en hobby! jeg skal ta opp ridning igjen og gleder meg til det! Vennene er der dem, men om du begynner å mase og krever ting av dem så er de fort ute av livet ditt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2005 #4 Del Skrevet 12. november 2005 Jeg er blitt singel og ingen av mine "venner" bryr seg. Jeg var flink til å holde kontakt og spørre om å treffes når jeg var i forhold og nå når jeg er singel, men neimen om jeg får noe tilbake. Alle er helt "i seg selv". Jeg har gjort og ville helt klart invitert en singel venninne på middag eller ut innimellom om jeg var i forhold eller singel rett og slett for at den som er alene skal føle at man har venner og er ønsket. Nå er jeg drit lei alle jeg kjenner (utenom en snill kar som jeg tror har andre ønsker enn jeg ) ← Bare en tanke, men kan det være pga av de eneste gangene du spurte tidligere var om typen var bortreist eller hadde andre planer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 12. november 2005 #5 Del Skrevet 12. november 2005 Bare en tanke, men kan det være pga av de eneste gangene du spurte tidligere var om typen var bortreist eller hadde andre planer? ← Hvordan vet du at hun bare tok kontakt når typen ikke kunne? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2005 #6 Del Skrevet 12. november 2005 Hvordan vet du at hun bare tok kontakt når typen ikke kunne? :klø: ← Det vet jeg da ikke Jeg spurte bare henne om det var sånn det kunne henge sammen. Jeg klarer meg også godt uten venner som bare tar kontakt "når det passer dem". kanskje hennes venner tenker det samme.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå