Gå til innhold

Foretrekker du Vita, Lyko eller Normal (hvis du må velge?)

Foretrekker du Vita, Lyko eller Normal (hvis du må velge?)  

61 stemmer

1. 1. Foretrekker du Vita, Lyko eller Normal (hvis du må velge?)

• Vita
      9
    • Lyko
      30
    • Normal
      22

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Selv foretrekker jeg Lyko. Vita liker jeg også. Normal har mye bra og jeg har handlet/handler en del der også, men jeg føler ikke jeg får helt oversikt der inne 🙈

Anonymkode: 24613...9f3

Videoannonse
Annonse
Gjest AprilRyan
Skrevet (endret)

Lyko, men synes ikke at Normal kan sammenlignes med de to andre. Normal har stort sett billige merker og partivarer. I tillegg til masse annet rart. Normal er ok når det gjelder noen ting, men jeg kjøper ikke hudpleie eller hårprodukter der.

Vita synes jeg har litt lite utvalg og har ikke alle merker jeg liker. Lyko har masse og gode tilbud. Eneste som er irriterende er at de ofte er utsolgt for produkter jeg vil ha.

Endret av AprilRyan
Skrevet

Både Lyko og Normal🤗

• Liker 2
Skrevet

Normal har lite utvalg i både sminke, hår og hudproduker som er kvalitet.  Går for lyko.

AnonymBruker
Skrevet

Jobber på Normal, anbefaler ingen å kjøpe sminke eller hudprodukter derifra. Hadde dere visst hvorfor de er så mye billigere enn andre butikker hadde dere snudd i døra. 

Anonymkode: 6294e...9d9

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jobber på Normal, anbefaler ingen å kjøpe sminke eller hudprodukter derifra. Hadde dere visst hvorfor de er så mye billigere enn andre butikker hadde dere snudd i døra. 

Fortell

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Fortsetter å kjøpe hudpleieprodukter på Normal. De selger et merke som jeg elsker og produktene er gode. Det står på nettsiden dere hvordan de får ned prisene. Slike anonyme innlegg er bare tull. Har for øvrig ei venninne som jobber på Normal og hun anbefaler mange av produktene de selger. 

Anonymkode: b3816...4f0

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hvorfor er de det?

Mitt umiddelbare inntrykk er at de kjøper restelagere? 
Endel varer har liksom ikke fast utvalg. 

Men ja: velger Lyko. Normal på noen få ting, og Vita handler jeg sjeldent/aldri på. 

Bruker andre nettbutikker som Kicks, Blush, Bangerhead, Skincity osv. 

• Liker 1
Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Mener du at merkeprodukter som kjøpes på  Normal ikke tilsvarer de samme merkeproduktene kjøpt i andre butikker? For det høres både rart og ulovlig ut.

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Er produktene deres testet på dyr??? 

AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er noe jeg trenger kjapt, velger jeg Vita. De er den raskeste nettbutikken jeg vet om. 

Anonymkode: 516fb...285

• Nyttig 1
Skrevet

Har aldri hatt problemer med noen produkter jeg har kjøpt på Normal O_o 

De har produkter jeg bruker fra Vita og jeg går en sjelden gang på Lyko ^^, 

AnonymBruker
Skrevet

Trodde jeg gikk inn på en navnetråd 😂

Anonymkode: 93ba5...1ba

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

I det siste kjøper jeg alt av hudpleie og hårpleie, og sminke på Normal. Tidligere kjøpte jeg mye i nettbutikker men nå gidder jeg ikke og har ikke tid, med små barn. Eneste, siste gang jeg var på Normal (forrige uke), hadde de litt lite sjampo-utvalg, de hadde ikke lengre de jeg kjøpte tidligere. 

Kjøper også dusjsåpe, tannpasta og alt slik til familien der.  

Anonymkode: 44763...57f

Gjest AprilRyan
Skrevet
TLR skrev (29 minutter siden):

Er produktene deres testet på dyr??? 

Det er noe man kan finne i alle butikker og det går på merke, ikke på butikk.

Skrevet

Normal er stort sett billigere og har mye større utvalg. De har også små størrelser så hvis man vil prøve så har de myye bedre utvalg. Men er alltid masse folk der og jeg synes det er trangt når folk alltid skal presse seg forbi deg og du selv må presse deg forbi andre. Litt rotete er det også.

Lyko og Vita hvis jeg vil se på hårpleie og hudpleie hovedsaklig. 

Skrevet

Helt klart Lyko! De har stort utvalg og har de fleste merkene jeg liker å bruke til veldig gode priser.

Normal bruker jeg til å kjøpe typ håndsåpe, tannpasta, q-tips etc. Handler ikke ting til verken hud eller hår der, rett og slett fordi huden/håret mitt i 95% av tilfellene ikke blir særlig fornøyd med verken rengjøringsprodukter eller sminke (med unntak av mascara!) fra drugstore-merker dessverre.

VITA handler jeg vel kun på når jeg skal ha noe fra Korres. De øvrige produktene som jeg bruker finner jeg som regel alltid billigere hos Lyko.

AnonymBruker
Skrevet

Mtp utvalg, helt klart lyko. Men jeg liker dem ikke, så jeg stemte på vita fordi normal har for lite.

Lyko har surret alt for mye. Bestilte gave til venn som skulle komme fort, betalte ekstra for rask frakt. Den kom en uke for sent og inneholdt ikke alt. Jeg klagde og som plaster på såret fikk jeg enda en vare vennen min allerede hadde mottatt... fordi? Han trengte bare en av dem... Så sa jeg ifra at dette var helt unødvendig, og da sendte de en til! Bare at den ble sendt til naboen hans... Ville heller hatt litt penger tilbake enn tre av disse billige lipglossene. Kundeservice er umodne og unge, surrer hele tiden og samarbeider ikke, så man må hele tiden begynne på nytt og forklare. Irriterende.

Anonymkode: f1cdd...6e3

AnonymBruker
Skrevet

Lyko er så trege at det skulle vært straffbart. Én uke etter bestilling får jeg "nå er ordren din behandlet" 🙄

Anonymkode: 42383...67c

• Liker 1
Gjest Luna Llena
Skrevet (endret)

Normal. De har gode produkter der, til en billigere penge. Og de fører kjente merkevarer også, ikke bare jalla. 

Endret av Luna Llena

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...