AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #1 Del Skrevet 7. juni 2022 Jeg har pleid å spise fint lite ost og har et par ganger kjøpt en pakke med skivet norvegia som jeg synes er litt smakløs. Jeg har forstått det sånn at noen merker forskjell på skivet og hel ost. Hva synes dere? Er det vits i å kjøpe en hel ost? Anonymkode: df824...883 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 7. juni 2022 #2 Del Skrevet 7. juni 2022 Hvis du bruker opp en hel ost så er det vits i å kjøpe en. Jeg kjøper skivet ost fordi jeg spiser lite ost og helst ikke vil kaste mat, men jeg syns ost fra hele stykker smaker bedre, så jeg kjøper av og til et helt stykke som jeg har som pålegg en dag eller to før jeg rasper den opp til pizzaost. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #3 Del Skrevet 7. juni 2022 Syns det smaker det samme. Brunost derimot er ikke det samme, den er mye tørrere i skivet. Anonymkode: e26b7...bdb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #4 Del Skrevet 7. juni 2022 En kan jo kjøpe mindre enn 1 kg ost også. Rasper du opp osten så kan du fryse det i pakker til pizza osv som du tar opp og tiner etter behov. Anonymkode: 23329...70f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 42 Skrevet 7. juni 2022 #5 Del Skrevet 7. juni 2022 Forskjellen er ca. 1000... Norvegia er jo ikke den mest smakfulle osten, men den er utrolig mye "tørrere" og mer smakløs enn om skjærer den selv, imo ... T.o.m "skalken" smaker bedre enn de skivede... Om du kun bruker det til smelting - så er skivet like bra (ofte bedre) for du kan få det på tilbud... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 7. juni 2022 #6 Del Skrevet 7. juni 2022 Hel smaker selvsagt bedre men skiver er veldig praktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 8. juni 2022 #7 Del Skrevet 8. juni 2022 Jeg syns hel ost smaker bedre/ferskere. Ferdig skåret ost virker litt tørrere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå