Gå til innhold

Hoff- Dere som har slettet Tinder fra iphone

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis dere søker i søkefeltet på telefonen, kommer det opp en sånn sky for å hente det ned på nytt, eller står det «hent»/kjøp el.l. som om man skulle ha lastet det ned første gang? 

Og, noen som vet hvor lang tid det tar etter man sletter en app, før den slutter å komme opp som en «sky» fremfor en «ny app»? 

Grunnen til at jeg lurer, er at min kommende samboer hadde Tinder bak min rygg mens vi så og si hadde funnet tilbake til hverandre etter å ha gått hvert til vårt for et års tid siden og var enige om å ikke ha det- selv slettet jeg det kanskje et par måneder før han (dvs da vi var enige om at vi ikke ønsket å ha det). Da dette var et stort tillitsbrudd fra hans side (ja jeg sjekket telefonen hans grunnet en kjempedårlig magefølelse den gangen og ja jeg vet at det også er et tillitsbrudd, noe jeg la meg flat for den gangen og han la seg tilsvarende flat for å ha gått bak ryggen min)- har jeg slitt med å stole 100% på han i etterkant selv om jeg prøver. Føler ikke jeg har noen grunn til å ikke stole på han utenom den ene tingen der, men dette gjør meg så urolig enda. Er det noen som kan berolige meg på at det er logisk at på hans telefon står det en sky bak dersom man søker opp Tinder, mens på min er det som om jeg aldri har hatt det? 

Anonymkode: 9b619...fc7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Opp

Skrevet

Det er noen måneder siden jeg hadde Tinder på mobilen, og jeg sjekket på App store nå og den står med sky. Om den gjorde det første gangen jeg lastet ned etter jeg ble singel igjen, er jeg usikker på. Men så hadde jeg byttet telefon da. Jeg vil tro den står med sky så lenge du har lastet den ned på den telefonen. Og kanskje til og med på en ny en siden man laster inn data fra den gamle.

Det dere kan gjøre sammen så han får overbevist deg, er å gå på Innstillinger - skjermtid - Se all aktivitet. Da ligger appene han har brukt siste uka der. Du kan bla noen uker bakover også. 

Skrevet

Jeg har aldri hatt tinder, men sjekket appstore og steingamle apper jeg hadde for flere år siden står med sky og ikke "hent" slik nye appen gjør. Så lenge han bruker den samme apple IDen så tror jeg Tinder alltid vil stå med sky :)

Håper dette hjalp TS.

AnonymBruker
Skrevet
McMary skrev (4 minutter siden):

Det er noen måneder siden jeg hadde Tinder på mobilen, og jeg sjekket på App store nå og den står med sky. Om den gjorde det første gangen jeg lastet ned etter jeg ble singel igjen, er jeg usikker på. Men så hadde jeg byttet telefon da. Jeg vil tro den står med sky så lenge du har lastet den ned på den telefonen. Og kanskje til og med på en ny en siden man laster inn data fra den gamle.

Det dere kan gjøre sammen så han får overbevist deg, er å gå på Innstillinger - skjermtid - Se all aktivitet. Da ligger appene han har brukt siste uka der. Du kan bla noen uker bakover også. 

Tusen takk for et ordentlig svar❤️ det var et godt tips. Litt usikker på om jeg har lyst til å begi meg utpå å ta det opp med han i det hele tatt enda, men det var et veldig godt råd🙏🏼 

Jeg har byttet telefon siden jeg hadde Tinder sist - det har ikke han, men- alle andre apper jeg har hatt før finner jeg med sky så vidt jeg vet. Så derfor jeg ble ekstra usikker på hvorfor hans står med sky🙈

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Sirah skrev (3 minutter siden):

Jeg har aldri hatt tinder, men sjekket appstore og steingamle apper jeg hadde for flere år siden står med sky og ikke "hent" slik nye appen gjør. Så lenge han bruker den samme apple IDen så tror jeg Tinder alltid vil stå med sky :)

Håper dette hjalp TS.

Tusen takk for svar❤️ Samme her, på alt annet jeg kan huske etter at jeg fikk ny telefon står det med sky- med unntak av Tinder. Derfor ble jeg ekstra usikker også siden hans står med sky og ikke min😅

AnonymBruker
Skrevet

Vil gjerne høre om erfaringer fra flere brukere hvis det er mulig❤️

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Tusen takk for svar❤️ Samme her, på alt annet jeg kan huske etter at jeg fikk ny telefon står det med sky- med unntak av Tinder. Derfor ble jeg ekstra usikker også siden hans står med sky og ikke min😅

Kanskje Tinder har kommet med en spesiell oppdatering? Spotify og posten bla har kommet med noen sånne vet jeg som gjør at den står som en "ny app" :) Har stusset på det noen ganger da jeg har kjøpt ny mobil og appstore mener at jeg ikke har hatt hverken Spotify eller posten før :P

Skrevet

Over et år siden og jeg har sky enda. 

Skrevet

Tre år i disse dager siden jeg slettet Tinder. Sky med nedlastningspil her. 

AnonymBruker
Skrevet
Sirah skrev (33 minutter siden):

Kanskje Tinder har kommet med en spesiell oppdatering? Spotify og posten bla har kommet med noen sånne vet jeg som gjør at den står som en "ny app" :) Har stusset på det noen ganger da jeg har kjøpt ny mobil og appstore mener at jeg ikke har hatt hverken Spotify eller posten før :P

Hm ja det kan jo tenkes- men rart at på hans telefon så står det sky enda da🙈 Og jeg har jo ikke oppdatert Tinder siden jeg hadde det - kun et par mnd før han slettet det. Så kan ikke være derfor jeg ser det som «ny app»? Er sikkert helt logisk hele greien mtp at flere over har sky ved siden av, men kan ikke hjelpe for at denne hersens uroen kommer over meg fra tid til annen av sånne ting😅

AnonymBruker
Skrevet
PurpleTuliip skrev (13 minutter siden):

Tre år i disse dager siden jeg slettet Tinder. Sky med nedlastningspil her. 

Tusen takk for svar❤️

AnonymBruker
Skrevet
Peppop skrev (27 minutter siden):

Over et år siden og jeg har sky enda. 

Takk🙏🏼

AnonymBruker
Skrevet

6år siden jeg slettet tinder, står «hent» nå faktisk.. 

Anonymkode: 0f6a2...490

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

6år siden jeg slettet tinder, står «hent» nå faktisk.. 

Anonymkode: 0f6a2...490

Takk for svar💕

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hm ja det kan jo tenkes- men rart at på hans telefon så står det sky enda da🙈 Og jeg har jo ikke oppdatert Tinder siden jeg hadde det - kun et par mnd før han slettet det. Så kan ikke være derfor jeg ser det som «ny app»? Er sikkert helt logisk hele greien mtp at flere over har sky ved siden av, men kan ikke hjelpe for at denne hersens uroen kommer over meg fra tid til annen av sånne ting😅

Ja det er litt rart, forstår godt at du lurer 🙈 Men det er nok en helt logisk forklaring der en plass 🤪

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...