Gå til innhold

Foretrekker par glidekrem under sexen ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det   vanleg  blandt par som  å nytte glidekremer under samleie, og evntl. hvilke type glidekremer foretrekkes. ?

Anonymkode: c7553...262

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Rfsu Magic Glide

Anonymkode: a23cc...baa

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi bruker alltid glidemiddel, spesielt fornøyd med de fra swede

Anonymkode: e28fe...5a5

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor bruker man glidemiddel? Fordi dama ikke er kåt nok og blir tørr? 

Anonymkode: 1cd19...337

• Liker 3
Skrevet

Vi bruker glidemiddel ved behov. 👍

Spesielt fornøyd med Kaerlig fra Sinful. Den smaker vann og gir bra glid. Hydra fra erotikknett er også veldig bra.

I 2011 utførte amerikanske en spørreundersøkelse blant 2453 kvinner. På spørsmål om hvorfor de brukte glidemiddel, svarte over 70% at det var for å øke nytelsen, altså gjøre sex mer behagelig. 

Som regel produserer jeg nok glid selv, men ikke alltid. Og, ja, jeg kan være tørr selv om jeg er skikkelig kåt. 🤷‍♀️

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Fordi ikke alle faktisk bli våte nok, selv om de er kåte 😃
Alle kvinner er ikke like. 

Ja vi bruker glidemiddel, bytter litt på. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Aldri hatt behov for det, så nei.

Anonymkode: 48bff...55d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Pleier alltid å starte uten glid. Lyden av tørrkjøring (som sandpapir mot en pinne) er så gøyal. Vi gnur på med lampettolje fra naturescalling.com etterpå.

Anonymkode: bfe4b...cda

Gjest Anonymus51
Skrevet

Har hatt sex med omlag 60 kvinner men aldri i mitt liv sett eller hørt forslag om glidekrem. 

AnonymBruker
Skrevet

Ja det bruker vi med ujevne mellomrom. Har aldri hatt behov for det tidligere med partnere med mindre penis, men nå som jeg har partner med stor penis og lang utholdenhet trengs det noen ganger litt ekstra smøring for å unngå sårhet. Og det sexy å smøre hverandre inn med glidemiddel, i tillegg til at det absolutt føles veldig godt 

Anonymkode: 440db...410

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Finnes mange grunner. Feks at hun er tørr pga hormonprevensjon, han er tørr fordi han er omskjært, det blir tørt etterhvert fordi han er for stor, hun er for trang og/eller man holder på for lenge. Finnes også andre medisiner/stoffer som gir økt tørrhet. Kanskje vil man ha analsex, kanskje vil man bare at det skal være vått x1000, fordi det er sexy å smøre hverandre inn, høre at det plasker og grise skikkelig. Hvis man ikke er kåt bør man ikke ha sex, så de fleste bruker glid av andre grunner enn det. 

Anonymkode: 09fc2...b47

• Liker 13
Skrevet
Fioljenta skrev (2 timer siden):

Vi bruker glidemiddel ved behov. 👍

Spesielt fornøyd med Kaerlig fra Sinful. Den smaker vann og gir bra glid. Hydra fra erotikknett er også veldig bra.

I 2011 utførte amerikanske en spørreundersøkelse blant 2453 kvinner. På spørsmål om hvorfor de brukte glidemiddel, svarte over 70% at det var for å øke nytelsen, altså gjøre sex mer behagelig. 

Som regel produserer jeg nok glid selv, men ikke alltid. Og, ja, jeg kan være tørr selv om jeg er skikkelig kåt. 🤷‍♀️

Samme her ☺️ Bruker det innimellom. Sliter med og bli våt. I ungdomsårene var det null problem. Men etter jeg bikkja noe og tyve så ble det vanskelig. 

Skrevet

Vi bruker det i hovedsak ved analsex. Men en sjelden gang ellers, og da i hovedsak på ytre kjønnslepper for at det skal være litt ekstra glatt, vått og deilig. Varierer på hvilken vi bruker. Akkurat nå er det en fra Pjur.  

AnonymBruker
Skrevet

Vi bruker det til å onanere hverandre, som ofte er en del av forspillet, så vi bruker det absolutt, selv om det ikke primært er for samleie. 

Anonymkode: b5298...ce4

Skrevet

Har ligget med en god del damer og har enda aldri hatt dette behovet med noen av dem, nå var de aller fleste før jeg ble 30, så det kan jo ha noe å si.

Håper jeg slipper det, men er redd det må til når dama blir eldre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Fridiskusjon.no skrev (Akkurat nå):

Har ligget med en god del damer og har enda aldri hatt dette behovet med noen av dem, nå var de aller fleste før jeg ble 30, så det kan jo ha noe å si.

Redd? Hvorfor blir du redd? Bare oppvart damen din og vær god så trenger hun ikke glid.

Anonymkode: ca314...744

• Liker 7
Skrevet (endret)
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Redd? Hvorfor blir du redd? Bare oppvart damen din og vær god så trenger hun ikke glid.

Anonymkode: ca314...744

Ikke sånn redd... Jeg tenner på at dama er så kåt at det nesten renner der nede + jeg elsker smaken og lukten av fitte. Det vil såklart ødelegge for min del om det skjer og skje kan det, når dama blir eldre. Menn kan miste ereksjon med årene og damer kan slutte å produsere sin egen glid!

Endret av Fridiskusjon.no
  • Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Fridiskusjon.no skrev (6 timer siden):

Så lenge du ikke har stor penis kan det godt hende du slipper det :) Men med tanke på uvitende du fremstår om kvinners seksualitet og underliv er det heller tvilsomt at du havner i et ekte forhold og står i den situasjonen uansett. 

Anonymkode: 440db...410

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Masse glidemiddel enten vi onanerer hverandre eller puler. Kjøper slike halvlitersflasker på Aliexpress, for det hadde vært dyrt om vi skulle kjøpt slike små tuber på butikken. Sex nesten hver dag :)

Anonymkode: 21f9d...a0d

AnonymBruker
Skrevet

Har aldri brukt det. 

Anonymkode: ddfe2...6a4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...