Gå til innhold

50% stilling renhold timer/dager Riktig??

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, har nettopp fått meg jobb å ser på vaktliste. Jeg skal jobbe 4 dager ene uken og 3 dager andre uken å sånn går det. Altså 4 dager 3 dager 4 dager 3 dager osv.. Er dette riktig? I 50% stilling? Jobber da fra 08-14.00 hver gang. Takk for svar :)

Sånn som neste måned da skal jeg jobbe 17 dager fra 8-16. Jeg får ikke dette til å stemme?

Det er også beregnet 3 dager jobber jeg fra 08-14 å da er det utregnet 16,30 timer betyr det at jeg ikke får betalt for lunsj? 

Slik er turnusen min helt fram til januar. 

Anonymkode: 78bbe...345

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Hei, har nettopp fått meg jobb å ser på vaktliste. Jeg skal jobbe 4 dager ene uken og 3 dager andre uken å sånn går det. Altså 4 dager 3 dager 4 dager 3 dager osv.. Er dette riktig? I 50% stilling? Jobber da fra 08-14.00 hver gang. Takk for svar :)

Sånn som neste måned da skal jeg jobbe 17 dager fra 8-16. Jeg får ikke dette til å stemme?

Det er også beregnet 3 dager jobber jeg fra 08-14 å da er det utregnet 16,30 timer betyr det at jeg ikke får betalt for lunsj? 

Jeg tror det skal stemme når du jobber til 14 og ikke jobber helg. Det er ofte man ikke får betalt for lunsj. Jeg har jobbet I helsevesenet i 30 år, nå det siste halve året har jeg fått betalt lunsj. Før det har jeg aldri fått betalt lunsj på noen av mine arbeidssteder.

Endret av Unn9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg skrev feil mente 8-14

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...