Gå til innhold

Trenger hjelp. Handler om farlighet!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det som har skjedd er at jeg har fått vann i mobilen, så plugget den inn i laderen, den laddet i noen sekunder også fikk jeg varsel at det var vann i telefonen og den stoppet å lade. Deretter lot jeg den tørke i noen få timer, for å så lade, mobilen og laderen var veldig varm etter 4 minutter av lading. Deretter slikket jeg håneden med uhell, og det kjente "elektronikk, eller varm elektronikk/brent elektronikk" er dette farlig?

Anonymkode: b8b53...833

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1588043-trenger-hjelp-handler-om-farlighet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det som har skjedd er at jeg har fått vann i mobilen, så plugget den inn i laderen, den laddet i noen sekunder også fikk jeg varsel at det var vann i telefonen og den stoppet å lade. Deretter lot jeg den tørke i noen få timer, for å så lade, mobilen og laderen var veldig varm etter 4 minutter av lading. Deretter slikket jeg håneden med uhell, og det kjente "elektronikk, eller varm elektronikk/brent elektronikk" er dette farlig?

Endret av Destolavista
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

det må sies at telefonen har flere spreker, og jeg nylig har knust skjermen både bak og fram siden

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Plukk mobilen fra hverandre, legg delene i en pose med ris noen dager, noen timer er ikke nok.

Du får jo byttet til ny skjerm om den har fått sprekker. 

Anonymkode: c7796...ded

ikke ennå, sprekker er vel en overdrivelse, har ikke byttet noen ting ennå

AnonymBruker

Er ikke farlig. Elektrisitet, som det virker som du er redd for, smaker ingenting. Du får et støt om du får elektrisitet i kroppen. Det er riktig at man skal være forsiktig med elektrisitet og vann, men ikke slik du beskriver. Hårføner i badekar er for eksempel en dum ide. Eller PC med lader. 

Smaken du kjente er kanskje smak av metall eller annet du har tatt på, som har satt igjen litt smak på hånden din. Ikke farlig. 

Anonymkode: b1fcd...312

Annonse

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

- Matas, mod.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...