Hildegard Skrevet 11. november 2005 #1 Skrevet 11. november 2005 Jeg har fått Frontline vet (spray) til en kattunge, og har sprayet den godt i henhold til bruksanvisningen og dyrlegens ordre. Det jeg ikke fikk svar på er: Hvor lang tid tar det før middelet virker og jeg kan sette han sammen med de andre kattene? Hva med eggene, vil denne sprayen ta knekken på de også, eller må behandlingen gjentas? Tips mottas med takk !
Gjest gjest1 Skrevet 11. november 2005 #2 Skrevet 11. november 2005 Nå er jeg ikke helt sikker, men hvis det er lus må vel alle kattene han har vært i kontakt med behandles? Trodde forøvrige heller ikke at det fantes lus/lopper i Norge som går på katt? Hvis det er flått så legger ikke disse egg på katter, det gjør heller ikke fuglelopper, som mange katter (andre dyr + mennesker) drar inn i hus på denne tiden av året.
Hildegard Skrevet 11. november 2005 Forfatter #3 Skrevet 11. november 2005 Denne katten har ikke vært i kontakt med de andre jeg har, og det finnes både lus og lopper som går på katter i Norge, men disse lusene går heldigvis ikke på mennesker. Og han har ikke flått, det er vel det eneste han ikke har....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå