Gå til innhold

Kan jeg sende han dette?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var på besøk hos en jeg dater i går og det ble en del klining. Jeg er ganske forkjølet og har vondt i halsen. Har ikke hørt noe fra han enda.. Kan jeg sende han meld der jeg takk er for i går og sier et eller annet om at jeg håper han ikke har blitt smittet..?🙈

Anonymkode: ea2a6...62b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Hvorfor skulle du gjøre det? Vil du at han skal forbinde deg med snørr og feber, i tilfelle han faktisk er smittet? 😉

Takk heller for i går og si at du hadde det fint + et annet samtaleemne om du ønsker holde meldingene litt i gang. 

Anonymkode: faa4e...ed2

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er uproblematisk å si fra om at du er sår i halsen og at du lurer på hvordan formen hans er.

Anonymkode: 20a0c...a99

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo åpenbart at det er "tomprat" bare for å ta kontakt.  Men ikke noe galt li å sende en sånn melding 

Anonymkode: bf869...d2f

• Liker 1
Skrevet

Om du visste du var forkjølet, og ikke sa noe til han da du var der, etter de 2 siste årene vi har vært igjennom.... For så å si det etterpå, at du visste du var syk, men likevel kysset han...

Jeg tenker det er en fin måte å  brenne broa på ;) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Enig med den over. Hadde ikke blitt glad for å få en sånn melding. Send heller melding om noe annet

Anonymkode: e3b24...4e7

AnonymBruker
Skrevet

Om du ikke håpet på å smitte han og faktisk bekymret deg for det, så skulle du ikke ha klint med han.
Ergo: du driter i om han er smittet

Anonymkode: 3975e...efa

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Eier ikke mennesker skam. Du kliner ikke med noen når du er syk. Egoistisk.

Anonymkode: adb5e...908

• Liker 1
Skrevet
On 6/8/2022 at 11:38 PM, 29_j said:

Si takk for daten og spør hvordan det går. Ikke bland inn forkjølelsen. 

Dette. Trenger ikke si mer enn det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...