PurpleRain Skrevet 7. juni 2022 #1 Del Skrevet 7. juni 2022 Hei Dere som har EUPF/BPD jobber dere? Hva jobber dere med? Hvor gammel er du? Hvordan går det å være i jobb? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #2 Del Skrevet 7. juni 2022 PurpleRain skrev (3 timer siden): Hei Dere som har EUPF/BPD jobber dere? Hva jobber dere med? Hvor gammel er du? Hvordan går det å være i jobb? Jobber 100%, midten av 30 årene. Jobber med sosialfag og det går bra å være på jobb. Anonymkode: 9027e...8ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #3 Del Skrevet 7. juni 2022 Jobber 100% er bibliotekar, begynnelsen av 30 åra. Ingen problemer med jobb. Anonymkode: 10186...ada Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #4 Del Skrevet 8. juni 2022 PurpleRain skrev (13 timer siden): Hei Dere som har EUPF/BPD jobber dere? Hva jobber dere med? Hvor gammel er du? Hvordan går det å være i jobb? Jeg jobber 100% som renholder og det fungerer veldig bra. I blant i team, møtes til lunsj, men som regel gjør jeg selve jobben alene. Ingen dag er lik, for da hadde jeg kjeda meg. Jeg er 31 år, har alltid jobbet fulltid, men har byttet jobb ofte, frem til jeg fant denne perfekte arbeidsplassen. Denne plassen er mitt fristed, å jobbe hver dag gjør meg sliten nok til å ikke ha så mange følelser på gang. Jeg har gått mye til behandling, går fast til psykolog hver måned og fungerer ganske greit. Jeg har også to barn, samboer og hus å holde orden på. Det er ikke bestandig den biten er så lett. Jeg syns det er lettere å være på jobb. Alle er ikke like for jeg har et søsken med samme diagnose som ikke takler jobb. Den har egen bolig, enslig, er aktiv i hverdagen, men takler ikke jobb til tross for mye behandling. Det hjalp for meg å ha fast rutine i hverdagen med jobb og hjemmet. Det hjalp også at jeg må ta meg sammen for å fungere for alle. Som ung med hormoner, ikke ferdig utviklet og kun meg selv å tenke på så var jeg mye verre. Jeg ble bedre bare den gangen jeg skaffet meg to små dyr. Anonymkode: 72d9e...37f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #5 Del Skrevet 8. juni 2022 PurpleRain skrev (18 timer siden): Hei Dere som har EUPF/BPD jobber dere? Hva jobber dere med? Hvor gammel er du? Hvordan går det å være i jobb? Fungerer ikke i jobb. Ufør. Anonymkode: 8853a...45e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #6 Del Skrevet 8. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Fungerer ikke i jobb. Ufør. Anonymkode: 8853a...45e Er i samme situasjon så er bare nysgjerrig. Er det flere psykiske lidelser som bidrar til det? Anonymkode: 42f63...cf4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #7 Del Skrevet 17. juni 2022 Jeg Jobber som sykepleier, er svært avhengig av godt arbeidsmiljø for å fungere godt, men har det supert i jobben. Har forøvrig fått beskjed om at selvmord jeg har hatt eupd, så har jeg hatt så god effekt av behandling at jeg ikke lenger har diagnosen Anonymkode: 73ec8...8b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #8 Del Skrevet 17. juni 2022 *selv om, ikke selvmord Anonymkode: 73ec8...8b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 17. juni 2022 #9 Del Skrevet 17. juni 2022 Venter dessverre på svar angående ufør. Har bipolar, Asperger, spiseforstyrrelse og rusavhengighet i tillegg da. Rakk akkurat å kjempe meg gjennom sykepleier-utdanningen før kropp og hode sa stopp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #10 Del Skrevet 17. juni 2022 Purple_Pixiedust skrev (1 time siden): Venter dessverre på svar angående ufør. Har bipolar, Asperger, spiseforstyrrelse og rusavhengighet i tillegg da. Rakk akkurat å kjempe meg gjennom sykepleier-utdanningen før kropp og hode sa stopp. Hva skjedde eksakt når det sa stopp? Og hva gjorde du da? Anonymkode: ac578...776 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 17. juni 2022 #11 Del Skrevet 17. juni 2022 (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva skjedde eksakt når det sa stopp? Og hva gjorde du da? Anonymkode: ac578...776 Lang historie, men ble et kolossalt sammenbrudd og funksjonsfall. Først i form av alvorlig depresjon, så kom ustabiliteten knyttet til borderline antar jeg, ble så akuttinnlagt i flere måneder osv. Livet mitt gikk i oppløsning og har siden ikke vært i stand til å ha mine barn boende. Men har de på samvær så langt jeg kan. I journalen i 2016 ble det skrevet at jeg hadde et alvorlig og dramatisk funksjonsfall. Endret 17. juni 2022 av Purple_Pixiedust 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå