Gå til innhold

Hvilken mat/drikke hadde du med? Og hva endte du opp med å spise?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hører om de som har med lite og de som har med MYE. Var noe bortkastet? Noe du savnet?

Anonymkode: 69d26...ad5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke med noe. Var gratis kantine på sykehuset med diverse snacks og mat.

Anonymkode: 12c73...c20

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde med boller. Spiste en halv en innimellom vrælingen under fødsel fordi jordmor tvang meg 😄

Anonymkode: 10da9...9c1

AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde med mellombarer, nøtter, noen små-sjokolader (troika, tror jeg?), iste, cola og termoflasker til vann. Rakk bare å bruke vannflaskene under fødselen, sjokoladene og drikken drepte vi på barselavdelingen, mellombarene glemte vi på fødestua og nøttene fant jeg (utgått på dato) i snacks-skuffen i går kveld.

Anonymkode: 6867b...813

Skrevet

Ingenting:) kastet opp jevnt under hele fødselen, og hadde uansett ikke fått bruk for det da. Etter fikk jeg mat på sykehuset, og det samme under barseloppholdet. Savnet ingenting:) 

AnonymBruker
Skrevet

Hadde med Ritz-kjeks, det var sykt digg både mens jeg var kvalm under fødselen og på barsel. Måtte sende samboeren min ut for å kjøpe mer. Vi spiste godt av det begge to. Perfekt kaloripåfyll, og godt med noe salt. Ellers spiste jeg bare maten de hadde på føden, og drakk flere liter saft derfra. Hadde sjokolade i fødebagen, men det fristet ikke i det hele tatt.

Anonymkode: 06449...72a

AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke med noe. Får yoghurt/brødskive om man ber om det :)

Anonymkode: ada5d...eb2

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hører om de som har med lite og de som har med MYE. Var noe bortkastet? Noe du savnet?

Anonymkode: 69d26...ad5

Ingenting. Ingenting. Fikk toast og juice når ungen var ute. 

AnonymBruker
Skrevet

Kinder Maxi🤣 Etter ett langt svangerskap med svangerskapsdiabetes var det fantastisk med sjokolade under fødselen. Ellers fikk vi jo alt vi måtte ønske av mat, og sykehuset hadde en stor kiosk med snop, drikkevarer, bakverk osv. 

Anonymkode: 5a0ec...03b

Skrevet

Dårlig overskift foresten. Manglende tekst. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hadde ingenting med. Det var kantine som serverte frokost, lunsj og middag. Samboer gikk ut og fant mat til oss og så spiste vi på rommet. Var ganske god mat :) 

Anonymkode: ba850...92c

AnonymBruker
Skrevet

Ingenting. Var ikke vanlig på den tiden (beg av 2000-tallet), aldri tenkt på å ha med noe.  Mannen min kjørte og kjøpte litt smågodt med første barnet dagen etter fødsel. Men ellers fikk vi mat når vi måtte ønske det. 

Anonymkode: e8826...1d3

AnonymBruker
Skrevet

surt smågodt, potetgull, nøtter og bananer. Fikk helt ulvehunger om natten etter fødsel, og var deilig å slippe å gå noe sted for å hente. 

Anonymkode: 4bd20...dc7

AnonymBruker
Skrevet

Hadde med mye, men spiste bare gifler og drakk fanta. Dro hjem under ett døgn senere og resten av snacksen spiste jeg nok de første dagene hjemme 😅

Anonymkode: 7449c...d8a

AnonymBruker
Skrevet

Hadde med noe kjeks, godteri og gatorade. Spiste eller drakk ikke noe under fødselen, spiste middag rett før vi dro til sykehuset nesten og orket ikke noe særlig der, spiste brødskive jeg fikk, og saft. Men spiste litt kjeks og godteri på barsel :) Far hadde med noe matpakke han spiste under fødsel da tror jeg. Det jeg savnet på barsel dro han og kjøpte til meg da, kald brus og kake og banan 😄

Anonymkode: fd5c1...2cc

AnonymBruker
Skrevet

Hadde med smågodt til barsel. Det var helt magisk - smågodt, sovende baby og håndballkamp 🥳🥰

Hadde ikke med noe til fødestua noen av gangene. Ble tvunget i tre skjeer med yoghurt og fire salte kjeks med nr en, ingen som hadde tid til å mase om mat med nr to (var på fødestua i rett under en time).

Anonymkode: 1101e...888

AnonymBruker
Skrevet

Cola og snickers, tror jeg. 😆

Anonymkode: efe7b...399

Skrevet

Poweraid og nøttebarer under fødsel, godis og cola ble fortært på barsel. Klarte ikke kullsyre mens jeg var i fødsel 😅

AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg hadde kjeks i kofferten, men kan ikke huske jeg spiste noe før lunsj dagen etter. Mat stod ikke i hodet mitt i det hele tatt. Mulig jeg fikk en skive etter fødsel midt på natta, men jeg tror ikke jeg spiste mellom lunsj den dagen jeg fødte og lunsj dagen etter. 

Anonymkode: efbfe...388

AnonymBruker
Skrevet

Hadde med vannflaske og ballerinakjeks og kjøpte hveteboller ila fødselen. Spiste litt kjekt og en bolle på barsel når jeg forsov meg til måltid. Brukte også bare vannflasken på barsel. Savnet ikke noe, det er mat der, men greit å ha noe om en blir supersulten og det er lenge til mat. Men en kan jo også selvsagt spørre etter mat, men fint å ha muligheten til å slippe.

Anonymkode: ca54b...79a

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...