Gå til innhold

Ang. dette med nattmat igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi skal ha middag i 16-17 tiden...kaffe og kaker etterhvert og lokalet stenger 0230...synes dere da vi bør ha nattmat? Hadde ikke tenkt på det, men etter mange innlegg her inne om akkurat detet fikk jeg inntrykk av at det kanskje var vanlig? Og gjestene blir kanskje sultne etterhvert...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom de har kaker og snacks trur eg det er unødvendig med nattmat for dykk altså.. Gjestene skal nok sleppe å gå svoltne likevel, tenker eg..

Gjest marikken
Skrevet

Tror du burde ha nattmat! Cet skal vi ha, i tillegg til middag og kaker til alle gjestene. Utover natten blir folk sulten, og da er det greit å tilby noe. Du kan jo regne endel mindre mat (noen har vel allerede trekt seg tilbake). Problemet vårt er: Hva skal vi servere til nattmat?

Skrevet

Snakket med restauranten, og de sa de kunne varme pølser for oss hvis vi tok med pølser, brød, ketchup & sennep :) veldig snilt! Men....synes kanskje ketchup er litt harry....vet ikke jeg...

Skrevet (endret)

Hmmmm...kanskje empanadas er tingen????? Min stefar er fra chile, og venner av han lager nydelige empanadas. sånne innbakte piroger med kjøttdeig, løk, olven og egg. NAM! serveres også romtempererte. ikke noe mas i det hele tatt :)

Endret av kitekatt
Skrevet

Ikke stress med det du. Folk setter nok stor pris på om dere har det - men merker og reagerer ikke på det om dere ikke har!

Tror nok ikke folk blir sultne! Men når det kommer mat så spiser folk...

Skrevet

Vi kommer til å varme pølser i 1 tiden tenkte jeg.

Haha, ingen som bryr seg om noe er harry på den tiden :sjarmor:

Skrevet
! Men....synes kanskje ketchup er litt harry....vet ikke jeg...

Altså PØLSER! Gikk litt fort her

;)

Skrevet
Altså PØLSER! Gikk litt fort her

;)

harry jakanskje.

Men fint nok forkongefamilien.....

Gjest Dalwhinnie
Skrevet
Snakket med restauranten, og de sa de kunne varme pølser for oss hvis vi tok med pølser, brød, ketchup & sennep :) veldig snilt! Men....synes kanskje ketchup er litt harry....vet ikke jeg...

Hvem pokkern bryr seg om harry klokka to om natta når en er på fest? Da vil en ha noe salt, varmt og lettvint, og pølser er genialt. En kan til og med fortsette å labbe rundt og prate med folk mens en tygger. Kanskje folk tvert imot kommer til å synes at det er herlig ujålete? ;)

Skrevet

Ertesuppe eller tilsvarende eller pølse - helt supert, godt og enkelt og svært lite arbeid.

Skrevet
Hmmmm...kanskje empanadas er tingen????? Min stefar er fra chile, og venner av han lager nydelige empanadas. sånne innbakte piroger med kjøttdeig, løk, olven og egg. NAM!  serveres også romtempererte. ikke noe mas i det hele tatt :)

Syns dette var et supert forslag altså.

På et fat og en bunke servietter ved sidenav. Ikke noe ekstra greier.

Skrevet

JEG hadde ikke valgt det, for å si det sånn... Men hadde nok gladelig spist det, om jeg hadde blitt servert.

Smaker godt med en matbit utpå natta.

Ertesuppe og rundstykker synes jeg er enkelt og greitt. Gjerne med litt salt kjøtt og potet-terninger oppi.

Skrevet

Uff, jeg mente ikke å fornærme noen ved å si pølser var harry altså! Liker pølser godt jeg, men ville helst ha noe annet ;)

Skrevet
Uff, jeg mente ikke å fornærme noen ved å si pølser var harry altså! Liker pølser godt jeg, men ville helst ha noe annet ;) Er noe med lukta osv...

Ja kongefamilien hadde pølser,men de setter ikke lista for meg fordet :) Gjør så godt jeg kan for å få et mest mulig stilfullt bryllup, og for MEG blir liksom pølser litt feil, HVIS jeg kan velge noe annet. Argumentet for at man slipper tallerkener osv veier tungt, men kan jeg finne noe annet, feks. empanadas, velger jeg heller det :)

Alt er jo smak og behag..det som er feil for en, kan være riktig for en annen :) Heldigvis!

Vil heller ikke ha suppe, for jeg er redd fopr sølefaktoren ..hehe, og da må man frem med skåler også.

Skrevet

Uff, jeg mente ikke å fornærme noen ved å si pølser var harry altså! Liker pølser godt jeg, men ville helst ha noe annet ;) Er noe med lukta osv...

Ja kongefamilien hadde pølser,men de setter ikke lista for meg fordet :) Gjør så godt jeg kan for å få et mest mulig stilfullt bryllup, og for MEG blir liksom pølser litt feil, HVIS jeg kan velge noe annet. Argumentet for at man slipper tallerkener osv veier tungt, men kan jeg finne noe annet, feks. empanadas, velger jeg heller det :)

Alt er jo smak og behag..det som er feil for en, kan være riktig for en annen :) Heldigvis!

Vil heller ikke ha suppe, for jeg er redd fopr sølefaktoren ..hehe, og da må man frem med skåler også.

Skrevet

Hva skjer? Vet ikke hvorfor innlegget mitt kom flere ganger. Beklager ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...