AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #1 Skrevet 7. juni 2022 En bekjent av meg lånte penger av meg for en stund siden, han lovte jeg skulle få dem igjen, men nå har det gått en stund så jeg sendte en melding og spurte om han hadde pengene snart. Jeg fikk ikke svar av han men av dama hans. Hun skrev at jeg bare skulle drite i å spørre om å få igjen pengene for han hadde faktisk lite penger, og spurte jeg en gang til så skulle hun lage helvete for meg. Jeg maste ikke engang, bare spurte en gang. Men har vel kanskje innsett at pengene er tapt. Heldigvis ikke mye, men nok til at jeg kunne kjøpt mat for et par dager. Jeg skjønner heller ikke hvorfor han ikke heller kunne spurt dama si om å låne penger eller foreldrene sine osv. Har noen tips om hva jeg kan gjøre? Jeg låner ikke bort penger til han igjen, men da vil hun sikkert også lage helvete for det… Det er vel ikke normalt å reagere sånn som henne på noe sånt? Eller har andre her opplevd lignende? Anonymkode: 33265...0fc
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #2 Skrevet 7. juni 2022 Du burde gå til kameraten din og fortelle nøyaktig hva ho sa til deg. Om det er noe han er OK med, så ville jeg ikke lenger kalle ham kamerat. Her har du gjort ham en fin tjeneste, og denne oppførselen tilbake er IKKE akseptabel. Anonymkode: a5451...869 9 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #4 Skrevet 7. juni 2022 Verken hun eller han høres helt gode ut. Hvorfor i alle dager er du venner med disse menneskene? 🤷♀️ Personlig hadde jeg svart: «Petter sin personlige økonomi og mangler på økonomistyring er ikke mitt problem. Han lånte penger av meg og skylder meg derfor xxxx kr. Dersom han har dårlig råd hører jeg de ser etter tilkallingsvikarer i hjemmehjelpstjenesten. Lykke til!» Anonymkode: 5db29...cac 6
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #5 Skrevet 7. juni 2022 Sant det. Nei si det. De har nok forandret seg en del fra da jeg ble kjent med dem. Men hadde ikke forventet en sånn melding fra henne akkurat. Takk for tips 😊👍 Anonymkode: 33265...0fc
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #6 Skrevet 7. juni 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Verken hun eller han høres helt gode ut. Hvorfor i alle dager er du venner med disse menneskene? 🤷♀️ Personlig hadde jeg svart: «Petter sin personlige økonomi og mangler på økonomistyring er ikke mitt problem. Han lånte penger av meg og skylder meg derfor xxxx kr. Dersom han har dårlig råd hører jeg de ser etter tilkallingsvikarer i hjemmehjelpstjenesten. Lykke til!» Anonymkode: 5db29...cac Det nederst var svar til deg. Anonymkode: 33265...0fc
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #7 Skrevet 8. juni 2022 du høres ut som en utrolig usikker og ubesluttsom type... Anonymkode: 5359b...ea6 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #8 Skrevet 8. juni 2022 13 hours ago, AnonymBruker said: Jeg skjønner heller ikke hvorfor han ikke heller kunne spurt dama si om å låne penger eller foreldrene sine osv. Anonymkode: 33265...0fc Kanskje de ikke er dumme nok.. Anonymkode: a6d4a...70a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå