Gå til innhold

Drillo truet av kristenfundamentalister

Anbefalte innlegg

Skrevet

fra Nrk

"Egil «Drillo» Olsen mener hans manglende gudetro var en av flere grunner til at han var upopulær i Fredrikstad.

Drillo fikk mye kritikk etter dårlige resultater tidligere i høst. Han skal ha mottatt over 15 hatbrev fra illsinte fans.

- Du skal brenne i helvete

Mange av brevene gikk på Olsens person, og ikke hans fotballkunnskap, og flere av dem var sinte fordi han ikke tror på Gud.

- Jeg fikk hatbrev fra kristenfundamentalister om at jeg skulle brennes i helvete.

- De liker meg ikke fordi jeg er ateist

Han ville trekke seg før serieslutt, men valgte å bli for å kjempe for at laget skulle beholde plassen. Nå føler han seg uønsket i sin hjemby.

- Det er sårende at mye av kritikken gikk på min person direkte. Det faller mange mennesker tungt for brystet at jeg ikke er kristen. Det er mange kristenfundamnetalister i Fredrikstad, og FFK samarbeider også med en kristenfundamentalistisk organisasjon, hevder Olsen.

FFK har i årets sesong hatt flere pauseinnslag, blant annet fra organisasjonen 3:16. 3:16 ble startet 14. desember 2003 som en ny menighet i Fredrikstad. 3:16 er etablert av en lokal tverrkirkelig gruppe.

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_ost...ld/5224870.html

Videoannonse
Annonse
Gjest barne- og familiemedister
Skrevet

666 - the number of the beast

4-5-1 - burn in Hell!

Uansett, jeg tipper at Han (Drillo, altså) tar dem på en breakdown.

Skrevet

De som så på Skavlands program i kveld, hørte at Egil (Drillo) Olsen avsannet disse ville ryktene om at det var kristenfundalister som sendte ham hatske brev.

Han fortalte at det var en (skrulling), tror jeg det var han kalte denne, som sendte brever til nesten alle og enhver.

Men du verden så lett det er å få vann på mølla for lettlurte individer her inne, når det har med kristendom å gjøre.

Skrevet
De som så på Skavlands program i kveld, hørte at Egil (Drillo) Olsen avsannet disse ville ryktene om at det var kristenfundalister som sendte ham hatske brev.

Han fortalte at det var en (skrulling), tror jeg det var han kalte denne, som sendte brever til nesten alle og enhver.

Men du verden så lett det er å få vann på mølla for lettlurte individer her inne, når det har med kristendom å gjøre.

Hei! Vann på mølla sier du uregistrert :) Men Drillo stod fram selv på tv og nevtne kristne organisasjoner!!! Han nevnte noe om at FFK hadde samarbeid med de,-så sånn er det :) -Men ytterligående grupper som 3.16,-jeg vet ikke helt hva de kaller seg :) Om det er indremisjonen eller ka farsken,- men Drillo er en friskus,-og ikke troende og en komunist :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...