FunnyBoy123 Skrevet 7. juni 2022 #1 Del Skrevet 7. juni 2022 Har forsøkt utrolig mange ganger å slutte, men det går ikke... Det ender alltid med at jeg klarer meg uten snus i 5 dager, før jeg bare MÅ innom butikken for å kjøpe en boks.. Med andre ord; Jeg klarer ikke å slutte fast. Føler jeg funksjonerer mye bedre med snus blant annet. Skal snart til butikken.. Kjenner suget som bare det.. Hvordan skal jeg klare å slutte?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #2 Del Skrevet 7. juni 2022 Har du prøvd appen Slutta? Har du prøvd nikotinfri snus? For noen funker det som et mellomtrinn på veien. Anonymkode: 4f473...ca7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #3 Del Skrevet 7. juni 2022 Jeg hadde prøvd å slutte sikkert ti ganger, før jeg lyktes. Det som fungerte for meg var å trappe ned på antall snus til jeg hadde bare en om morgen, en etter hvert måltid og en på kveld. Så når jeg var klar sluttet jeg. brukte onico i et år etter jeg sluttet med vanlig snus. Da trappet jeg ned litt og litt til det bare var en gang i bland jeg tok en "juksesnus". Appen slutta var også motivator. Anonymkode: e2c7b...af4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #4 Del Skrevet 7. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg hadde prøvd å slutte sikkert ti ganger, før jeg lyktes. Det som fungerte for meg var å trappe ned på antall snus til jeg hadde bare en om morgen, en etter hvert måltid og en på kveld. Så når jeg var klar sluttet jeg. brukte onico i et år etter jeg sluttet med vanlig snus. Da trappet jeg ned litt og litt til det bare var en gang i bland jeg tok en "juksesnus". Appen slutta var også motivator. Anonymkode: e2c7b...af4 Glemte å si at jeg var på randen til deprimert første to-tre månedene uten snus. Er nesten som å miste sin beste venn, men det er bare å bite tenna sammen og komme seg gjennom det. Anonymkode: e2c7b...af4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #5 Del Skrevet 7. juni 2022 ....just do it? Anonymkode: 834b2...48c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå