AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #1 Skrevet 7. juni 2022 Jeg merker jeg blir mer og mer betatt av en kollega. Problemet er at jeg har mann og barn. Kollegaen min er en jente. Burde jeg holde meg unna denne kollegaen? Er det vanlig å bli betatt av andre når man er i et forhold? Vet ikke helt hva jeg skal legge i dette... #forvirra Anonymkode: e7f7a...19c
911 Skrevet 9. juni 2022 #2 Skrevet 9. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 7.6.2022 den 19.46): Jeg merker jeg blir mer og mer betatt av en kollega. Problemet er at jeg har mann og barn. Kollegaen min er en jente. Burde jeg holde meg unna denne kollegaen? Er det vanlig å bli betatt av andre når man er i et forhold? Vet ikke helt hva jeg skal legge i dette... #forvirra Anonymkode: e7f7a...19c Det er helt vanlig å bli betatt av andre selv om man er i et forhold, men spørsmålet er hvordan man agerer på dette. Vet du om denne kollegaen er interessert i deg mer enn som venn og er også hun i et forhold? Personlig ville jeg fortsatt det kollegiale vennskapet. Selv om mange menn vurderer lesbisk utroskap noe mildere enn om det hadde vært en mann, er det fortsatt utroskap (om du ikke har fått "fripass" hos mannen din til å finne ut av din bi-seksualitet). Det kan jo også være at mannen din er åpen for en trekant med dere. Da kunne du utforske din seksualitet i trygge og aksepterende omgivelser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå