Gjest Keate Skrevet 11. november 2005 #1 Skrevet 11. november 2005 Skulle så gjerne vist hvordan en lager rømmedressing til pizza, da mener jeg sån som du får foreksempel på peppes pizza og dolly dimples..Noen som har peil??? hadde jeg blitt sååå gla
Arkana Skrevet 11. november 2005 #2 Skrevet 11. november 2005 Denne er kjempegod, hvis du liker Peppes kommer du til å elske denne. Bland et beger lettrømme med 2 ts sukker, 1 ts salt, 1½ ts hvitløkspulver, 1½ ts hvit pepper, 1 ts løkpulver, 1 ss sitronsaft og en hel potte klippet gressløk.
Gjest keate Skrevet 11. november 2005 #3 Skrevet 11. november 2005 Denne er kjempegod, hvis du liker Peppes kommer du til å elske denne. Bland et beger lettrømme med 2 ts sukker, 1 ts salt, 1½ ts hvitløkspulver, 1½ ts hvit pepper, 1 ts løkpulver, 1 ss sitronsaft og en hel potte klippet gressløk. ← åå tusen takk:) kvelden reddet..
~sikka~ Skrevet 11. november 2005 #4 Skrevet 11. november 2005 Denne er kjempegod, hvis du liker Peppes kommer du til å elske denne. Bland et beger lettrømme med 2 ts sukker, 1 ts salt, 1½ ts hvitløkspulver, 1½ ts hvit pepper, 1 ts løkpulver, 1 ss sitronsaft og en hel potte klippet gressløk. ← Ett stort eller lite beger?
Arkana Skrevet 11. november 2005 #5 Skrevet 11. november 2005 Ett stort eller lite beger? ← Et stort.
*Heidi* Skrevet 13. november 2005 #6 Skrevet 13. november 2005 Min yndlings, som jeg alltid lager til pizza, raklett osv er denne: Halv pose med lett majones, et beger rømme, 3-4 fedd hvitløk(kommer ann på hvor glad du er i hvitløk, jeg elsker det og har i endel) salt og pepper! Noen ganger blander jeg i litt cayenne pepper og hvitløkspepper spesial,noen dråper sitron osv. Er kjempe god!
Gjest Lea Skrevet 13. november 2005 #7 Skrevet 13. november 2005 Jeg lager en enkel variant. Ettersom jeg ikke er spesielt glad i rømme selv, så kan jeg ikke svare på hvordan den smaker. Men det er den eneste sambo har godkjent. Jeg bruker rett og slett Heinz Hvitløksaus (på glassflaske) som jeg blander med rømme. Mengden kommer jo an på hvor mye hvitløksmak du vil ha på dressingen. Jeg bruker ca 1-2 spiseskjeer til et lite beger rømme (fra 4-pack).
LilleBille Skrevet 13. november 2005 #8 Skrevet 13. november 2005 Jeg bruker gjerne Knorr Gresk dressing - to pakker til et beger rømme - både som dipp og til pizza jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå