AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #1 Del Skrevet 7. juni 2022 Hvilken nettside er best å bestille fra? Anonymkode: a406b...d7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #2 Del Skrevet 7. juni 2022 Ving.no Anonymkode: 4246a...fa7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #3 Del Skrevet 9. juni 2022 https://www.google.com/travel/flights er alltid å anbefale for å søke etter billige flyreiser. Kalenderen har en veldig fin prisoversikt. Man kan spare mye på å være litt fleksibel på hvilke dager man reiser. Så pleier jeg å gå inn på flyselskapets sider og bestille (samme pris, bedre vilkår enn gjennom reiseoperatør) Hoteller pleier jeg å også å bestille på hotellenes egne nettsider pga poeng osv. Men der har jeg også god erfaring fra Expedia ol. Anonymkode: 41a61...b56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest askjonie Skrevet 9. juni 2022 #4 Del Skrevet 9. juni 2022 Fant en fantastisk restplass på tui.no Blir billigere jo nærmere avreisedato det er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RealistiskDot Skrevet 9. juni 2022 #5 Del Skrevet 9. juni 2022 Momondo.com for fly og booking.com for hotell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå