AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #1 Skrevet 7. juni 2022 Jeg møter opp, og thats it. Leverer alt jeg MÅ, men klarer ikke all den her friheten jeg har fått på VGS. Ingen lærere som følger opp oppgavene vi har i lekse, ingen som bryr seg om jeg ser på VG isteden for NDLA. Jeg er så lite selvdisiplinert og jeg fungerer ikke i studieprogrammet jeg følger. Jeg tror jeg har åpna matteboka tre ganger ila hele skoleåret. I år vil jeg ende opp med flest 5ere som standpunktkarakterer + noen 4ere og 6ere - så sånn sett så går det jo greit. Men jeg skjemmer meg sånn over at jeg ikke klarer å gjøre fagstoff uten at en lærer faktisk ser på at jeg gjør arbeidet mitt. At jeg skal gjøre de og de oppgavene til eget beste... Jeg skjønner ikke hvordan folk får det til. Jeg skal egentlig øve til tentamen nå, men her sitter jeg.. Hvordan skal jeg gjøre dette? Med studieteknikker ogsånn... Anonymkode: 2be8f...290
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #2 Skrevet 7. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg møter opp, og thats it. Leverer alt jeg MÅ, men klarer ikke all den her friheten jeg har fått på VGS. Ingen lærere som følger opp oppgavene vi har i lekse, ingen som bryr seg om jeg ser på VG isteden for NDLA. Jeg er så lite selvdisiplinert og jeg fungerer ikke i studieprogrammet jeg følger. Jeg tror jeg har åpna matteboka tre ganger ila hele skoleåret. I år vil jeg ende opp med flest 5ere som standpunktkarakterer + noen 4ere og 6ere - så sånn sett så går det jo greit. Men jeg skjemmer meg sånn over at jeg ikke klarer å gjøre fagstoff uten at en lærer faktisk ser på at jeg gjør arbeidet mitt. At jeg skal gjøre de og de oppgavene til eget beste... Jeg skjønner ikke hvordan folk får det til. Jeg skal egentlig øve til tentamen nå, men her sitter jeg.. Hvordan skal jeg gjøre dette? Med studieteknikker ogsånn... Anonymkode: 2be8f...290 Konsentrasjonsvansker? Ville tatt en prat med rådgiver eller helsesykepleier Anonymkode: 0f72b...f54
FruR Skrevet 7. juni 2022 #3 Skrevet 7. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg møter opp, og thats it. Leverer alt jeg MÅ, men klarer ikke all den her friheten jeg har fått på VGS. Ingen lærere som følger opp oppgavene vi har i lekse, ingen som bryr seg om jeg ser på VG isteden for NDLA. Jeg er så lite selvdisiplinert og jeg fungerer ikke i studieprogrammet jeg følger. Jeg tror jeg har åpna matteboka tre ganger ila hele skoleåret. I år vil jeg ende opp med flest 5ere som standpunktkarakterer + noen 4ere og 6ere - så sånn sett så går det jo greit. Men jeg skjemmer meg sånn over at jeg ikke klarer å gjøre fagstoff uten at en lærer faktisk ser på at jeg gjør arbeidet mitt. At jeg skal gjøre de og de oppgavene til eget beste... Jeg skjønner ikke hvordan folk får det til. Jeg skal egentlig øve til tentamen nå, men her sitter jeg.. Hvordan skal jeg gjøre dette? Med studieteknikker ogsånn... Anonymkode: 2be8f...290 VGS skal forbrbede deg på videre studie . I høyrer utdanning er det ingen som står over deg og sjekker hele tiden . 2 2
litago2 Skrevet 7. juni 2022 #4 Skrevet 7. juni 2022 Tentamen så sent? Hvis du går en studieforberedende linje skal den jo nettopp forberede deg på studier.. Der er det jo ingen som sjekker noe annet enn noen arbeidskrav. Imponerende at du likevel får så gode resultater! Tipper du vil engasjere deg mer snerre når du har valgt noe du kanskje brenner for. Kan du hende at motivasjonen heller ikke er så stor siden du uansett vet at du sklir fint gjennom.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #5 Skrevet 7. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg møter opp, og thats it. Leverer alt jeg MÅ, men klarer ikke all den her friheten jeg har fått på VGS. Ingen lærere som følger opp oppgavene vi har i lekse, ingen som bryr seg om jeg ser på VG isteden for NDLA. Jeg er så lite selvdisiplinert og jeg fungerer ikke i studieprogrammet jeg følger. Jeg tror jeg har åpna matteboka tre ganger ila hele skoleåret. I år vil jeg ende opp med flest 5ere som standpunktkarakterer + noen 4ere og 6ere - så sånn sett så går det jo greit. Men jeg skjemmer meg sånn over at jeg ikke klarer å gjøre fagstoff uten at en lærer faktisk ser på at jeg gjør arbeidet mitt. At jeg skal gjøre de og de oppgavene til eget beste... Jeg skjønner ikke hvordan folk får det til. Jeg skal egentlig øve til tentamen nå, men her sitter jeg.. Hvordan skal jeg gjøre dette? Med studieteknikker ogsånn... Anonymkode: 2be8f...290 Da har du jo greie nok karakterer. Til å ikke lese mener jeg. 5 og 6 uten å ha åpnet bøkene engang vil jo tilsi at du har høy IQ. Anonymkode: edc80...ddc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå