AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #1 Skrevet 7. juni 2022 Er ny visning i morgen, gå for å se hvor mange som dukker opp? Anonymkode: 3aa5f...b5f
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #3 Skrevet 7. juni 2022 Ville heller spurt megler etter visning om hvor mange som har skrevet seg opp på lista. Anonymkode: 35a28...b93 3
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #4 Skrevet 7. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ville heller spurt megler etter visning om hvor mange som har skrevet seg opp på lista. Anonymkode: 35a28...b93 Drar innom siste visning i morgen og spør. Anonymkode: 3aa5f...b5f
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #5 Skrevet 7. juni 2022 Hva vil du få ut av det tenker du? Det kan være greit å ikke vise for stor interesse også. Hvertfall om ingen/få andre som har vært på visning eller byr hvis du har tenkt det. Jeg hadde om mulig heller oppholdt meg i området hvor visninger er, satt på en benk/en park med utsikt til boligen/i bilen eller noe og fulgt med om det kom folk. Anonymkode: 19687...157
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #6 Skrevet 7. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva vil du få ut av det tenker du? Det kan være greit å ikke vise for stor interesse også. Hvertfall om ingen/få andre som har vært på visning eller byr hvis du har tenkt det. Jeg hadde om mulig heller oppholdt meg i området hvor visninger er, satt på en benk/en park med utsikt til boligen/i bilen eller noe og fulgt med om det kom folk. Anonymkode: 19687...157 Gjett om jeg skal. Anonymkode: 3aa5f...b5f
spinner Skrevet 8. juni 2022 #7 Skrevet 8. juni 2022 Gå i på nytt og konsentrer deg bare om tekniske ting. Kraner, avløp, listing, fordeling av strømpunkt, kvalitet på skap og dører osv. Ta med en liten lykt. Spør om stoppekran o.l. På vei ut sjekker du listen. Lykke til med et lavt åpningsbud.
newman01 Skrevet 8. juni 2022 #8 Skrevet 8. juni 2022 Som nevnt over; sjekk boligens kvaliteter nøye. Har du sjekket skikkelig under kjøkkenskap, er det noen rare kommentarer i tilstandsrapporten som du burde sjekke ut bedre? Går det an å åpne alle vinduer? Er gulvet i stua rett? Ta med klinkekule og legg den midt på gulvet og se hvor den ruller. Ser sikringsskapet originalt ut, eller har tidligere eier vært hobbyelektriker? Skal man først bruke noen millioner på noe brukt, ville jeg vært rimelig sikker på at tilstanden er grei. Om det står beskrevet noe i takstrapporten eller i egenerklæringsskjemaet og man ikke kontrollerer det på visning har man ingenting å klage på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå