Gå til innhold

Det jeg tenner mest på får meg til å føle meg dårlig

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Standar vaniljesex går helt fint, men om jeg blir dominert (noe jeg tenner mest på) føler jeg meg dårlig i flere dager etterpå, det samme om jeg dominerer han. Jo mer tent jeg blir av sexen, jo verre føler jeg meg etterpå. Føler meg slem etter å ha dominert han og er redd for å ha tråkket over grenser osv. Etter å ha blitt dominert selv blir jeg redd for at han egentlig ikke respekterer kvinner og hodet blir fult av ting jeg har hørt og lest om kvinnehat osv når menn tenner på å dominere. Hva er galt med meg? Hva tenker dere andre kvinner etter å ha hatt røff sex?

Anonymkode: 8e421...b3d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som det mangler aftercare. Det å lande etter røff sex, sammen, er viktig. 

Om du er redd for å tråkke over grenser, så snakk sammen om grensene deres! Selv om dere har gjort det før, gjør det igjen for å være 100% sikker på at dere kjenner grensene deres! 😃

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Enig med SlemUlv her. 

Dere må snakke sammen både før og etter. Røff sex kan være intimt, nært og utrolig deilig, men det kan også være det stikk motsatte. Noen varianter kan dere tenne på, andre være helt avskyelige for dere. Det som teller er ikke hva alle andre mener, men hva dere selv mener. Dere må finne en variant som dere begge trives med både før, underveis og etterpå. 

Hvis jeg var deg tror jeg at jeg ville tatt en pause fra dominanse og så eventuelt startet forfra. Små steg. Holdt dere innenfor grensene dere er blitt enige om på forhånd. Snakket tydelig sammen om verdi, grenser og respekt. Og tatt et skritt tilbake hver gang det har gått for fort.

Etter en røff runde kryper jeg inn i armkroken hans og får høre at alt er bra, at jeg er supersexy og at han setter uendelig stor pris på meg. Det hjelper. Mye handler nemlig om hva jeg (og han) tenker. Ikke hva vi faktisk gjør.

• Liker 1
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...