Gå til innhold

Intimbarbering

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jaja og de som liker at en kvinne har barberte bein og armhuler også da? Må være den dummeste hersketeknikken de som liker hårete underliv har på lager.  

Anonymkode: 843d2...8f7

Men liker at kvinner skal være hårløse fordi samfunn, trender og markedsføring sier at de skal det. 

Anonymkode: 7269f...d19

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Men liker at kvinner skal være hårløse fordi samfunn, trender og markedsføring sier at de skal det. 

Anonymkode: 7269f...d19

Tja det meste blir det i sammfunnet. Det samme kan forsåvidt sies om kvinner og langt hår på hode. De er bare stakkars ofre for trender, markedsføring og menn sine meninger om at det alltid ser best ut. Og jun derfor har flesteparten langt hår, eller hva som helst igrunn. Vi lever i et samfunn og blir såklart påvirket av trender og andre i samfunn. Men vi er ikke uten bestemmelserett heller, voksne mennesker med en tenkehjerne har en egen vilje og gjør det vi føler oss mest vel med. Jeg liker å være hårløs fordi jeg føler meg mer vel med det, på samme måte som jeg føler meg vel med å ta en hårkur innimellom, eller lakke negler eller gå med noe annet undertøy enn bokser og hipster selv om ingen skal se meg og tar neglelakk på tærene selv om det er vinter.

Kjønnshår klør og jeg synes ikke det er noe fint og derfor gjør jeg det. Hvorfor du gjør eller ikke gjør det får være opp til deg. Jeg personlig gir poker i hvordan og hva andre kvinner har mellom beina sine, så interessant er det faktisk ikke. Men ang trender er det jo litt fascinerende at selv Venus Gudinnen som ble malt i ca 1486 ikke ble malt med masse kjønnshår stikkende ut overalt. 

830126757_Screenshot_20220608-001523_SamsungInternet.thumb.jpg.5ebd39a7fea0b6b7eb44934a41057693.jpg

Om du velger å ikke barbere deg er det en ærlig sak det men det er en idiotisk hersketeknikk å si at menn som liker dette har pedofile tendenser. Selv er jeg glad for at jeg ser og føler meg som en kvinne uavhengig av håret i bikini'en.

Anonymkode: 843d2...8f7

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ingenting hjalp på meg. Så kjøpte jeg en ipl "laser" - Phillips lumea. Har fått et nytt liv!

Anonymkode: 30598...032

Hvor fort virker den?

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Nå nærmer badesesongen seg med stormskritt og jeg gruer meg like mye som jeg alltid gjør til nupper og inngrodde hår i bikinilinja. Følelsen av å ikke kunne gå i badedrakt uten å måtte dekke til de røde prikkene.. 
Hva er ditt beste triks til å unngå dette?  
Hvilken barberhøvel foretrekker du? Er det noe du smører på før eller etter barbering? Altså, hva er rutinen for å få til en god barbering. 
Vær gjerne veldig spesifikk, for nå er jeg så lei! 

Har prøvd epilator men det er ikke for meg. 

Anonymkode: a24d9...744

Jeg tar et varmt bad for å åpne porene, skrubber huden og barberer.

Får ALDRI inngrodde hår lenger.

Bytter sjeeeldent blader på høvelen,fordi jeg ikke gidder OG fordi det er dyrt.

AnonymBruker
Skrevet
Djungelvrål skrev (15 timer siden):

Inngrodde hår har jeg ikke problem med men bruker antibac rett etter dusj for å motvirke nupper.  Er veldig effektivt og har aldri nupper lengre. 

Oi det har jeg ikke testen men kanskje jeg skal gi det et forsøk! Flere som har gode erfaringer med antibac? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Ha på babyolje før barbering. Funker kjempe bra her, og får aldri røde prikker etter at jeg begynte med det.

Anonymkode: a412c...61d

Vasker du vekk babyoljen før du barberer eller bruke du den som et slags barberskum? 

Skrevet

Skjønner ikke dette, men jeg har barbert nesten hver eneste dag siden jeg var 17 og har aldri opplevd inngrodde hår. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vokse i salon. 

Alternativ barbere jeg med 0,3mm hårlengde.

Anonymkode: 5f9b1...b8f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...