Gå til innhold

Intimbarbering

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Nå nærmer badesesongen seg med stormskritt og jeg gruer meg like mye som jeg alltid gjør til nupper og inngrodde hår i bikinilinja. Følelsen av å ikke kunne gå i badedrakt uten å måtte dekke til de røde prikkene.. 
Hva er ditt beste triks til å unngå dette?  
Hvilken barberhøvel foretrekker du? Er det noe du smører på før eller etter barbering? Altså, hva er rutinen for å få til en god barbering. 
Vær gjerne veldig spesifikk, for nå er jeg så lei! 

Har prøvd epilator men det er ikke for meg. 

Anonymkode: a24d9...744

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Laserbehandling er en god investering.

Anonymkode: 2b8a4...67c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ingenting hjalp på meg. Så kjøpte jeg en ipl "laser" - Phillips lumea. Har fått et nytt liv!

Anonymkode: 30598...032

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

For det første: Det nytter ikke å intimbarbere 3 ganger for året og tro at det finnes noe mirakelkur for å unngå  nupper. Barbering blir best om en gjør det regelmessig. Jeg er ikke plaget med nupper og har aldri fått rød og irriterende hud men jeg har aldri vært fan av kjønnshår heller. Men jeg bruker barberkrem fra body shop sammen med barberkost og mack 3 barberblad. Smører inn med barberkrem og barberer først medhårs så mot på slutten av dusjen, 2/3 ganger i uken. Ingen smøring etterpå sånn på regelmessig basis men av og til smører jeg området med uparfymert body lotion, men har hørt at de som sliter med problemet kjøper en spesiel krem/rens på kondomeriet som skal svi som bare pokker dog men for å lukke porene. 

Anonymkode: 843d2...8f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Tusen takk for svar! Laser er bestilt, er nok litt sent ute med å starte for denne sesongen men jeg håper inderlig at det er en løsning som funker for meg😊

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

For det første: Det nytter ikke å intimbarbere 3 ganger for året og tro at det finnes noe mirakelkur for å unngå  nupper. Barbering blir best om en gjør det regelmessig. Jeg er ikke plaget med nupper og har aldri fått rød og irriterende hud men jeg har aldri vært fan av kjønnshår heller. Men jeg bruker barberkrem fra body shop sammen med barberkost og mack 3 barberblad. Smører inn med barberkrem og barberer først medhårs så mot på slutten av dusjen, 2/3 ganger i uken. Ingen smøring etterpå sånn på regelmessig basis men av og til smører jeg området med uparfymert body lotion, men har hørt at de som sliter med problemet kjøper en spesiel krem/rens på kondomeriet som skal svi som bare pokker dog men for å lukke porene. 

jeg har alltid vært plaget helt siden jeg startet med barbering og føler virkelig at jeg har prøvd alt. Barbere ofte, sjeldent, kun medhårs, bare nye barberhøvler, alle mulige kremer… så krysser fingrene for at laser er løsningen🤞Heller ikke fan av kjønnshår men jeg orker ikke å se ut som en ribbet høne og klø intenst i flere dager heller:/ så du er heldig som ikke sliter med dette:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inngrodde hår har jeg ikke problem med men bruker antibac rett etter dusj for å motvirke nupper.  Er veldig effektivt og har aldri nupper lengre. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Nå nærmer badesesongen seg med stormskritt og jeg gruer meg like mye som jeg alltid gjør til nupper og inngrodde hår i bikinilinja. Følelsen av å ikke kunne gå i badedrakt uten å måtte dekke til de røde prikkene.. 
Hva er ditt beste triks til å unngå dette?  
Hvilken barberhøvel foretrekker du? Er det noe du smører på før eller etter barbering? Altså, hva er rutinen for å få til en god barbering. 
Vær gjerne veldig spesifikk, for nå er jeg så lei! 

Har prøvd epilator men det er ikke for meg. 

Jeg barberer meg ikke, fordi det ikke har noen fordeler. Men har bikini med hipster til, de dekker hele dotten. Å barbere seg er bare tull. 

Anonymkode: fc0ea...20d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ha på babyolje før barbering. Funker kjempe bra her, og får aldri røde prikker etter at jeg begynte med det.

Anonymkode: a412c...61d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har laser, hjelper ikke meg 😕

Anonymkode: 671b6...236

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvordan får dere til intimbarbering uten å kutte dere? Er det bare jeg som har litt ehm kjøttfulle og skrukkete kjønnslepper?😬

Anonymkode: 6fff8...fe6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg barberer meg ikke, fordi det ikke har noen fordeler. Men har bikini med hipster til, de dekker hele dotten. Å barbere seg er bare tull. 

Anonymkode: fc0ea...20d

Eh, det har faktisk fordeler om man er singel. SVÆÆÆÆRT få menn som blir begeistra over å dra på jungelcruise.....

Anonymkode: cd090...310

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvordan får dere til intimbarbering uten å kutte dere? Er det bare jeg som har litt ehm kjøttfulle og skrukkete kjønnslepper?😬

Anonymkode: 6fff8...fe6

Barberer ikke alt. Liker å se ut som en kvinne, ikke et barn. 

Anonymkode: 7269f...d19

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Eh, det har faktisk fordeler om man er singel. SVÆÆÆÆRT få menn som blir begeistra over å dra på jungelcruise.....

Anonymkode: cd090...310

Menn er glade de får sex, tror du menn nektet å ha sex for 100 år siden når ingen kvinner barberte seg?   

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Signerer denne. Greit at de du har sex med ser du er kjønnsmoden. De som kun gidder helt barbert underliv må ha underliggende pedofile tendenser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
2 minutter siden, Mamajune11 said:

Signerer denne. Greit at de du har sex med ser du er kjønnsmoden. De som kun gidder helt barbert underliv må ha underliggende pedofile tendenser. 

Dette stemmer jo ikke. Vil det si at kvinner som liker menn uten skjegg er pedofile?

Anonymkode: 76149...899

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Barberer medhårs. Har aldri nupper. Smører ikke med noe, men vasker med dusjolje før barbering og barberer i dusjen

Anonymkode: 1cbe6...8fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Pleier å skrubbe etter barbering, med egnet svamp eller klut. Men nå tar jeg kun bikinilinja da. Sikkert ikke noe særlig å skrubbe hele sjura 😄 Men er ikke plaget med inngrodde hår mm. 

Anonymkode: 671ef...004

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Mamajune11 skrev (33 minutter siden):

Jaja og de som liker at en kvinne har barberte bein og armhuler også da? Må være den dummeste hersketeknikken de som liker hårete underliv har på lager.  

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...