AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #1 Skrevet 7. juni 2022 Noen som har tips? Jeg er mest interessert i noe forsiktig som gjør at man kanskje blir brun litt over tid? Finnes det noe sånt? Anonymkode: 4454e...c49
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #2 Skrevet 7. juni 2022 Solfaktor 30 solkrem og en måneds tur til Spania 😅 Anonymkode: 762e2...ed5
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #3 Skrevet 7. juni 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Solfaktor 30 solkrem og en måneds tur til Spania 😅 Anonymkode: 762e2...ed5 Hahaha 😄 Jeg vil ikke sole meg 😜 Husker bare jeg leste om en eller annen lotion med litt farge i, så tenkte kanskje det finnes noe sånt 😊 Anonymkode: 4454e...c49
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #4 Skrevet 7. juni 2022 Mener du selvbruning? Er flere som har body lotion som gir gradvis farge. Korres og Dove blant annet. Vil du ha farge med en gang ville jeg gått for en mousse, og brukt påføringshanske. Husk å skrubbe huden først, smøre tørre partier med fuktighetskrem (jeg smører alt siden jeg har tørr hud) og vask hendene etter du er ferdig. Anonymkode: 1e389...28e
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #5 Skrevet 7. juni 2022 Gradvis eksponering. Unngå sjokksoling. Bruk solkrem når du er ute i flere timer i Norge. Bruk solkrem uansett om det er 30 minutter i syden. Hold deg i bevegelse. Vær mye ute i vannet. Gi huden nok fuktighet. Anonymkode: 84a6a...f44
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #6 Skrevet 7. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Mener du selvbruning? Er flere som har body lotion som gir gradvis farge. Korres og Dove blant annet. Vil du ha farge med en gang ville jeg gått for en mousse, og brukt påføringshanske. Husk å skrubbe huden først, smøre tørre partier med fuktighetskrem (jeg smører alt siden jeg har tørr hud) og vask hendene etter du er ferdig. Anonymkode: 1e389...28e Blir klærne i hals og nakkeregion farget av selvbruningskremen? Anonymkode: 5c950...e16
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #7 Skrevet 7. juni 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Mener du selvbruning? Er flere som har body lotion som gir gradvis farge. Korres og Dove blant annet. Vil du ha farge med en gang ville jeg gått for en mousse, og brukt påføringshanske. Husk å skrubbe huden først, smøre tørre partier med fuktighetskrem (jeg smører alt siden jeg har tørr hud) og vask hendene etter du er ferdig. Anonymkode: 1e389...28e Haha takk, ja! Selvbruning såklart, aner ikke hvor jeg var hen i hodet da jeg skrev den tittelen 🙈 Takk, de første der var noe av det jeg tenkte på 😀 Anonymkode: 4454e...c49 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #8 Skrevet 7. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Blir klærne i hals og nakkeregion farget av selvbruningskremen? Anonymkode: 5c950...e16 Ja, det kan de bli, viktig å la den tørke godt inn. Noen smitter mer av enn andre. Anonymkode: 1e389...28e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå