Gå til innhold

Skal på Jobbintervju! :D

snagglepusnos

Anbefalte innlegg

Skal på jobbintervju på mandag! :D

På elkjøp.

Noen som har noen tips til intervjuet?

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke vær redd for å si hva du er flink til, men kom gjerne med konkrete eksempler.

Svar ærlig på alle spørsmål som blir stilt.

Sett deg litt inn i hva bedriften står for.

Still spørsmål, men ikke overdriv. Lytt når du får svar!

Ellers kle deg pent. Kom til rett tid. Hvis du røyker, pass på at det ikke lukter røyk av deg når du kommer inn.

Dette er iallefall noen punkter jeg tenker over når jeg har folk inne til intervju.

Lykke til

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vær redd for å si hva du er flink til, men kom gjerne med konkrete eksempler.

Svar ærlig på alle spørsmål som blir stilt.

Sett deg litt inn i hva bedriften står for.

Still spørsmål, men ikke overdriv. Lytt når du får svar!

Ellers kle deg pent. Kom til rett tid. Hvis du røyker, pass på at det ikke lukter røyk av deg når du kommer inn.

Dette er iallefall noen punkter jeg tenker over når jeg har folk inne til intervju.

Lykke til

:)

Tusen takk for tipsene :) de kommer nok godt med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden jobben dreier seg om salg vil de nok se etter hvor godt du klarer å "selge inn" deg selv.. Ikke vær redd for å fortelle om dine egne gode sider, men uten å virke skrytete og uærlig. Vær utadvent og positiv, og det skader sikkert ikke heller om du kan utvise litt interesse for hvitevarer.. ;)

Elkjøps filosofi går mye på at personalet i butikken er veldig viktig, og de satser mye på opplæring og trening av de ansatte. Hvis du uoppfordret spør om, og gir inntrykk av at du er veldig motivert for dette, er det sikkert et pluss.

Og så de helt åpenbare tingene; vær presis og velkledd, lytt når intervjueren snakker, vær blid og høflig.

Lykke til, det går sikkert bra..! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jobben dreier seg om salg vil de nok se etter hvor godt du klarer å "selge inn" deg selv..  Ikke vær redd for å fortelle om dine egne gode sider, men uten å virke skrytete og uærlig. Vær utadvent og positiv, og det skader sikkert ikke heller om du kan utvise litt interesse for hvitevarer..  ;)

Elkjøps filosofi går mye på at personalet i butikken er veldig viktig, og de satser mye på opplæring og trening av de ansatte. Hvis du uoppfordret spør om, og gir inntrykk av at du er veldig motivert for dette, er det sikkert et pluss.

Og så de helt åpenbare tingene; vær presis og velkledd, lytt når intervjueren snakker, vær blid og høflig.

Lykke til, det går sikkert bra..! :Nikke:

Hvordan viser man at man har interesse for det da, uten at det kan virke veldig "påtatt" åp en mpte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan viser man at man har interesse for det da, uten at det kan virke veldig "påtatt" åp en mpte?

He.. he.. Det blir nok litt kunstig å si at "hvitevarer er min største interesse", ja.. Men du kan gi inntrykk av at du har interesse for å lære mye om produktgruppen sånn at du kan hjelpe folk å finne de produktene som passer best for dem og deres behover etc.. skjønner?

PS. Dette trenger du ikke å si på intervjuet, men det som greit med hvitevarer i forhold til mange av de andre andre produktgrupper som selges der er at det stort sett bare kommer nye kolleksjoner ca. en gang i året, sånn at det ikke er såå mye nytt å holde styr på hele tiden.. :blunke:

Si fra hvordan det går, da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si fra hvordan det går, da..

Jeg overlevde ihvertfall.. hihi.. Vet ikke helt hvordan intervjuet gikk egentlig, var så utrolig nervøs. Med får vite om jeg kommer til 2.gangsintervju imorgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende :) Krysser fingrene for deg :)

Hørte aldri noe mer fra de, selv om de sa de skulle ringe uansett. Og når det bare var 6 stk inne til intervju, synes jeg det er det minste de kunne gjort, å ringe å si ifra. selv om jeg ikke fikk den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...