AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #1 Skrevet 7. juni 2022 Føler ikke at FB dating-app er noe lettere å være mann på vs Tinder. Like vanskelig begge deler. Andre? Anonymkode: a570c...bca
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #2 Skrevet 7. juni 2022 Jeg tror alle datingapper og sider vil føles like vanskelige. Det er de samme typene overalt. Anonymkode: 428ff...897
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #3 Skrevet 7. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg tror alle datingapper og sider vil føles like vanskelige. Det er de samme typene overalt. Anonymkode: 428ff...897 Enig, mitt inntrykk å! Ts Anonymkode: a570c...bca
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #4 Skrevet 7. juni 2022 Hvorfor skal det være forskjell? Det er jo de samme folka som oppfører seg på akkurat samme måte. Anonymkode: d38ec...75b
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #5 Skrevet 7. juni 2022 Det er de samma trynene også på både tinder, fb dating og badoo for å nevne noen. Litt kjedelig ja. Anonymkode: 4afda...45c
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #6 Skrevet 7. juni 2022 Har prøvd begge. Avsluttet FB-dating ganske kjapt, fordi det føltes litt intimiderende at det var veldig lett å bli sett av venners venner. Jeg har hører flest suksesshistorier fra Tinder. Har enda til gode å høre noen som fant hverandre på FB-dating. Fordelen med FB-dating, er vel at du kan få litt mer umiddelbar info om personen - også deres evt felles venner. Anonymkode: 886a5...8ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå