AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #1 Skrevet 7. juni 2022 Så jeg har hatt en kompis i noen år nå, som jeg ble kjent via en jeg var sammen med for fem år siden. På det punktet hadde han dame og jeg hadde type og han var en del hos eksen min når jeg var der. Nå er det vært slutt mellom de en periode og det har vært slutt mellom meg og eksen i 5 år. Har alltid merka han har vært litt på siden jeg ble kjent med han hvis dere skjønner. For to uker siden matcha vi på tinder også skrev han «snappen din» til meg. Jeg henta han på fest for noen dager siden og når han kom hjem skrev han «ellerno» på den samme meldingen. Jeg svarte ikke på den. Dagen etterpå var vi på fest og han sa «JEG HAR ALLTID HATT EN LITEN GREIE FOR DEG» når han var full. Hvordan kan denne setningen tolkes? Anonymkode: 5075f...39a
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #2 Skrevet 7. juni 2022 Han liker deg og vil legge deg til på Snapchat 😊 Anonymkode: fcfc2...5ff 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #3 Skrevet 7. juni 2022 Jeg tror det er rimelig å anta at han mener akkurat det han sier. Hva tenker du at han mener? Anonymkode: 20c81...fe3 7
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #4 Skrevet 7. juni 2022 At du har vært en interessant person og at han liker utseende ditt og at han vil finne ut mer. Anonymkode: 316e7...aef 1
TuriE Skrevet 7. juni 2022 #5 Skrevet 7. juni 2022 Hva han mener? Mer direkte kan han ikke være vell!? Han har alltid hatt en greie for deg. Og han har lyst på snappen din… 2
Callisto83 Skrevet 7. juni 2022 #6 Skrevet 7. juni 2022 Dette var vel ikke så mystisk? Han sier vel at han alltid har hatt en liten greie for deg. Det som gjenstår å se er om han tør å "eie det" når han er edru..
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #7 Skrevet 7. juni 2022 Vi har lagt til hverandre på snap nå, og snapper. Men er bare tørr snapping. Men lurer på hva meningen rundt «alltid hatt en liten greie for deg» hva det betyr? Anonymkode: 5075f...39a
mereo Skrevet 7. juni 2022 #8 Skrevet 7. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi har lagt til hverandre på snap nå, og snapper. Men er bare tørr snapping. Men lurer på hva meningen rundt «alltid hatt en liten greie for deg» hva det betyr? Anonymkode: 5075f...39a Da får du spørre han om det. Er jo bare han som har svaret på det. 1
Frøkenfryden Skrevet 7. juni 2022 #9 Skrevet 7. juni 2022 Starter med tørrsnapp ender med..?😆 ps; han er litt interessert i deg ja.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #10 Skrevet 7. juni 2022 Folk er mer ærlige i fylla, det betyr nesten garantert at han har følelser for deg. Eller i det minste er interessert i et ligg. Anonymkode: a2e00...989
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #11 Skrevet 7. juni 2022 Tørsnappe 😂😂 Aner ikke hva det er for noe. Men takk for at du fikk meg til å føle meg skikkelig gammel😊 Anonymkode: 74c1c...e1d 3
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #12 Skrevet 7. juni 2022 Det er vel bare fyren selv som kan svare på dette. Når en mann sier sånt, kan det bety både "jeg kunne tenkt meg å ha sex med deg" og "jeg er litt interessert i deg og kunne tenke meg mer". Anonymkode: 69c42...68d 2
Maleficenta Skrevet 7. juni 2022 #14 Skrevet 7. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Så jeg har hatt en kompis i noen år nå, som jeg ble kjent via en jeg var sammen med for fem år siden. På det punktet hadde han dame og jeg hadde type og han var en del hos eksen min når jeg var der. Nå er det vært slutt mellom de en periode og det har vært slutt mellom meg og eksen i 5 år. Har alltid merka han har vært litt på siden jeg ble kjent med han hvis dere skjønner. For to uker siden matcha vi på tinder også skrev han «snappen din» til meg. Jeg henta han på fest for noen dager siden og når han kom hjem skrev han «ellerno» på den samme meldingen. Jeg svarte ikke på den. Dagen etterpå var vi på fest og han sa «JEG HAR ALLTID HATT EN LITEN GREIE FOR DEG» når han var full. Hvordan kan denne setningen tolkes? Anonymkode: 5075f...39a at han alltid har hatt en greie for deg og nå var full nok til å tørre å skrive det
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #15 Skrevet 7. juni 2022 Maleficenta skrev (1 minutt siden): at han alltid har hatt en greie for deg og nå var full nok til å tørre å skrive det Men hva mener han med greie? Anonymkode: 5075f...39a
Maleficenta Skrevet 7. juni 2022 #16 Skrevet 7. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men hva mener han med greie? Anonymkode: 5075f...39a at han liker deg vel Litt interessert i deg. Er som det engelske uttrykket. Ive got a thing for you
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #17 Skrevet 7. juni 2022 Når menn sier noe, så mener de som regel helt ordrett det de sier. Jeg vet at det er vanskelig å fatte for kvinner, som stort sett alltid prater i kodespråk og mener noe helt annet enn det de sier. Så når en mann sier "JEG HAR ALLTID HATT EN LITEN GREIE FOR DEG" så mener han dette helt rett fram slik som han sier det. Utrolig komplisert, jeg vet. Anonymkode: 172e6...a15 2
Diskusjon69 Skrevet 7. juni 2022 #18 Skrevet 7. juni 2022 (endret) 5 hours ago, AnonymBruker said: Så jeg har hatt en kompis i noen år nå, som jeg ble kjent via en jeg var sammen med for fem år siden. På det punktet hadde han dame og jeg hadde type og han var en del hos eksen min når jeg var der. Nå er det vært slutt mellom de en periode og det har vært slutt mellom meg og eksen i 5 år. Har alltid merka han har vært litt på siden jeg ble kjent med han hvis dere skjønner. For to uker siden matcha vi på tinder også skrev han «snappen din» til meg. Jeg henta han på fest for noen dager siden og når han kom hjem skrev han «ellerno» på den samme meldingen. Jeg svarte ikke på den. Dagen etterpå var vi på fest og han sa «JEG HAR ALLTID HATT EN LITEN GREIE FOR DEG» når han var full. Hvordan kan denne setningen tolkes? Anonymkode: 5075f...39a Akkurat slik han skrev det bør det tolkes, så blir det opp til deg om du vil se om det kun er sex eller et forhold han ønsker, om du vil ha han vel å merke. Vil du ikke, er det best å få avstand til han, for det der vil bare fortsette. Endret 7. juni 2022 av Fridiskusjon.no
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #19 Skrevet 7. juni 2022 Gutt eller en mann? Anonymkode: d41e8...43d
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #20 Skrevet 7. juni 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Gutt eller en mann? Anonymkode: d41e8...43d Mann Anonymkode: 5075f...39a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå