AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #1 Skrevet 7. juni 2022 Jeg booket nylig ett opphold i suite med sjøutsikt ei natt hos Kragerø Resort. Noen spørsmål i den forbindelse, håper noen som har bodd der før kan svare meg. 1. oppholdet er en bursdagsgave og skal brukes i Oktober. Jeg tok med sjøutsikt. Men helt ærlig, sjøutsikt og oktober, hva er sannsynligheten for at man sitter ute i Oktober? Var dette sløseri? Jeg kan avbooke, og booke en standard suite, eller booke en helg noe tidligere.. Noen med erfaring som vil komme med noen tanker? 2. det står spesifisert i en mail jeg mottok dagen etter bestillingen at tilgang til kjøkkenutstyr på suiten må betales med kr. 500,- og jeg ble litt paff. Medfører det virkelig riktighet at man kan booke std rom, eller oppgradere til suite og da betale 600+kr mer, men får ikke tilgang til kjøkkenutstyret? Virkelig? Hva betyr dette da? Anonymkode: 2e8d6...cce
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #2 Skrevet 9. juni 2022 Jeg har vært der et par ganger, men synes Farris Bad er finere. Nå var det ikke jeg som betalte, var der på seminar på Kragerø Resort og er usikker på om jeg ville betalt et opphold der av egen lomme. Anonymkode: 0d347...8a0 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #3 Skrevet 9. juni 2022 Har ikke svar egentlig på spm dine, men vi var på Kragerø en helg og ble sykt skuffet. Vi vurderte nesten å dra hjem etter 1 natt, selv om vi hadde bestilt 2 netter… syns som den over her at Farris bad var mye bedre. Anonymkode: e9f07...76f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå