Gjest Gjesta Skrevet 11. november 2005 #2 Skrevet 11. november 2005 (endret) Kut den grininga! Dette er bare tull, og det er tråd nummer trehundreogfjerti om saken her på KG. Endret 11. november 2005 av Paige
lil Skrevet 11. november 2005 Forfatter #3 Skrevet 11. november 2005 Bare tull... håper virkelig det, for det ser virkelig helt sykt ut. Og jeg vet nødvendigvis ikke at dette er den ente tråden om dette her inne, man kan vel ikke forvente at folk må vite alt om hvilke saker som har vært her før...?
Gjest Clueless Skrevet 11. november 2005 #4 Skrevet 11. november 2005 (endret) Her blant annet og og her Endret 11. november 2005 av Clueless
Sniglå Skrevet 11. november 2005 #5 Skrevet 11. november 2005 Dette er jo bare tull, men siden "lever videre" fordi det blir så mye blest rundt den om og om igjen. Derfor håper jeg moderatorene stenger denne tråden, slik jeg har sett de har gjort i andre forumer.
Gjest Catwoman Skrevet 11. november 2005 #6 Skrevet 11. november 2005 eksisterer virkelig den siden enda? At ikke den snart kan fjernes....
Gjest Pjusk Skrevet 18. november 2005 #8 Skrevet 18. november 2005 Jeg skjønner ikke at folk går på dette. Man ser jo på bildene at noen bare har satt en bolle over kattungene osv. Må innrømme at jeg synes siden er litt komisk (- Og nei, jeg ville selvfølgelig ikke syntes det hvis det var reell dyremishandling!)
Gjest Kålungen Skrevet 18. november 2005 #9 Skrevet 18. november 2005 I alle dager.... Men hvordan vet dere at det bare er tull?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå