Gå til innhold

Naboen lo av meg. Hva skal jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Naboen har svømmebasseng i hagen og unga har vært misunnelige og mast om basseng. Nå har jeg fått et oppblåsbart basseng i hagen. Problemet er at naboen kom bort til meg, lo godt, og spurte med et hånlig flir om jeg hadde fått basseng.  Unga hans lo også i bakgrunnen og lurte på hvorfor naboen hadde så lite basseng. 
Hva skal jeg gjøre??

Anonymkode: a6a5f...413

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Naboen har svømmebasseng i hagen og unga har vært misunnelige og mast om basseng. Nå har jeg fått et oppblåsbart basseng i hagen. Problemet er at naboen kom bort til meg, lo godt, og spurte med et hånlig flir om jeg hadde fått basseng.  Unga hans lo også i bakgrunnen og lurte på hvorfor naboen hadde så lite basseng. 
Hva skal jeg gjøre??

Hvorfor skal du gjør noe? De et jo bare dumme. 

Anonymkode: 0ee64...ebf

• Liker 17
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

du gjøre noe da? Snu bare ryggen til naboen og la ungene dine kose seg med det bassenget du har gitt dem. Er ungene små, så holder det lenge med plaskebasseng i hagen.

Anonymkode: 47fe8...0b5

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Si at ditt er nok rimeligere å vedlikeholde og drifte ;)

Anonymkode: caf49...45f

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Problemet er at naboen kom bort til meg, lo godt, og spurte med et hånlig flir om jeg hadde fått basseng.  Unga hans lo også i bakgrunnen og lurte på hvorfor naboen hadde så lite basseng. 
Hva skal jeg gjøre??

Problemet?  At han enten har manglende evne til mentalisering eller bevist oppfører seg slik vil nok bli et alvorlig problem for han. Men hvorfor er det et problem for deg?

• Liker 5
Skrevet

Le med og si at dine barn fikk også lyst på basseng :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du trenger vel ikke å gjøre noe. Kan be han gå hjem neste gang han kommer bort.

Anonymkode: c9130...77a

Skrevet

Inviter til et skikkelig poolparty! Grilling, paraplydrinker og fyll hagen med glede og latter. 

• Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du må gjøre noe. Ikke bare legge deg på rygg og la han markere dominans og status over deg. Lar du det skje kommer han før eller siden til å ta fra deg det han vil ha, inkludert kona di.

Anonymkode: e7d73...5da

AnonymBruker
Skrevet

Tenk at det fortsatt finnes sånne folk a, sånne som han trenger faktisk å bli slått ned en gang i blant.

Anonymkode: 7305c...dc8

• Liker 5
Skrevet

Le tilbake? Og rekk tunge. Oppfører naboen seg barnslig, så fortjener han barnslig oppførsel tilbake 😁

Men altså, det er bare å ignorere. Ikke bry deg om tøvete naboer.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sier som over her: le tilbake.

Anonymkode: 60d26...add

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tiss i bassenget hans

Anonymkode: 1d11c...2e5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Gjøre med hva?

Anonymkode: e142c...c3f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva skal jeg gjøre??

Da forklarer du for ungene dine at alle barn som mobber andre barn lærer dette av moren og faren sin. Og at man helt trygt kan anta at alle barn som mobber har det vondt hjemme. 

Og så holder du øye med naboens barn og partner. i tilfelle du blir vitne til noe av det tvilsomme som helt uten tvil foregår der. 

Anonymkode: 8d4c8...03a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Le tilbake og si at du ikke trenger penisforlenger som han

Anonymkode: 03a25...dd6

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Si til han at du er bekymret for hans *mentale* alder og at du derfor har kjøpt ett basseng som er mer på hans *evner*. 

Si at du også må ha beskjed i god tid da armringene med My Little Pony motiv må kjøpes, da du ikke vil være ansvarlig for ulykker.

Slike rasshøl er det bare en ting og gjøre, trykke de skikkelig ned.

Anonymkode: 732d9...533

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Saksøk han for æreskrenkelser 🙄🏳

Anonymkode: e78a6...17a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...