AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #1 Skrevet 7. juni 2022 Hei. Hvor anbefaler du å dra på ferie og hva mener du vi bør få med oss på stedet. Usikker på om mann blir med, men iallfall meg og ei datter på 17 år. Anonymkode: 8d8be...06b
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #2 Skrevet 7. juni 2022 Vilde prøvd Hokksund. Fint klima og mange badeplasser. Anonymkode: 2e1d1...50a 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #3 Skrevet 7. juni 2022 Det kommer jo helt an på hvor dere bor, og hvilke interesser dere har. Jeg, som bor nordpå, ville kanskje ha valgt en sørlandsby. Man vil jo ofte ha noe som er ulikt der man bor. Anonymkode: 99f54...0da 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #4 Skrevet 7. juni 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det kommer jo helt an på hvor dere bor, og hvilke interesser dere har. Jeg, som bor nordpå, ville kanskje ha valgt en sørlandsby. Man vil jo ofte ha noe som er ulikt der man bor. Anonymkode: 99f54...0da Jeg bor på Østlandet. Men er åpen for å dra overalt. Også innlandet og nordnorge. Vurderer Tromsø egentlig litt også, evnt Lofoten. Men da er det på besøk Anonymkode: 8d8be...06b
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #5 Skrevet 7. juni 2022 Når tenker du å reise? Om du ikke har opplevd Lofoten så anbefales det, men spørs hva du er ute etter i en ferie da. Anonymkode: 633fa...083
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #6 Skrevet 8. juni 2022 Ta dere en tur til nord Norge, feks Lofoten. Bil eller fly! Helt fantastisk der på sommeren. Anonymkode: 0ea7c...61f
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #7 Skrevet 9. juni 2022 Tromsø står på min ønskeliste også. Med en 17-åring er byferie finfint. Stavanger, Bergen, Trondheim er og verdt besøk i noen dager. Ellers er Hardanger nydelig. Book dere tur på Folgefonna og gå Dronningstien! Eller gå Galdhøpiggen, Glitretind eller Snøhetta! Aller best liker jeg roadtrip så man får besøke ulike steder. Legg opp en rundtur til ulike steder, få med litt fjell, fjord og by på samme tur. Anonymkode: b3978...b9d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå