Gjest King James II Skrevet 11. november 2005 #1 Skrevet 11. november 2005 Hvordan ville dere ha reagert.Vist deres parner om det måtte være mann eller dame.Plustelig en dag i den mest romantiske steming. Sa jeg elsker deg ikke lenger. Og kom så med en lang tale hvor kvalm du gjorde han og at han heller foretrak mora de.
Gjest Aloha Skrevet 11. november 2005 #2 Skrevet 11. november 2005 Da hadde jeg blitt veldig lei meg. Men ville nok også blitt litt paff om dette kom helt ut av det blå, uten at man hadde fått noe forvarsel. Deretter ville jeg gått fra han. Hvem vil være sammen med en som ikke er glad i en lenger?
Litt Lost Skrevet 11. november 2005 #3 Skrevet 11. november 2005 Jeg hadde blitt knust og sikkert tryglet og bedt. Ikke det mest hensiktsmessige, men jeg klarer ikke kontrollere meg når det er slike følelser inni bildet. Etter noen mnd hadde ting gått bedre og hverdagen hadde ikke vært så mørk lenger, selv om sorgen fremdeles ville være stor. Og hvis han sier det til meg en dag håper jeg han forlater meg så jeg får mulighet til å komme meg på fote raskest mulig.
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2005 #4 Skrevet 11. november 2005 Hvor gammel er du king james? Du spør om så mye dumt...
ceca Skrevet 11. november 2005 #5 Skrevet 11. november 2005 Hvor gammel er du king james? Du spør om så mye dumt... ← godt svar!!! hvem vil være sammen med noen som sier de ikke elsker en, og mener man er kvalm...!!!! og så mora mi.. ærlig talt... klem ceca
Gjest Pet Skrevet 11. november 2005 #6 Skrevet 11. november 2005 Da ville jeg gitt ham et tau, for mora mi er nemlig dau.
ceca Skrevet 11. november 2005 #7 Skrevet 11. november 2005 Da ville jeg gitt ham et tau, for mora mi er nemlig dau. ← klem ceca
Gjest vimse Skrevet 11. november 2005 #8 Skrevet 11. november 2005 Da ville jeg gitt ham et tau, for mora mi er nemlig dau. ← :grine2: Ha Ha, detta var dagens!!
Malama Skrevet 11. november 2005 #9 Skrevet 11. november 2005 Sett dumt på ham. Ikke trodd på ham. Slik situasjonen er i vårt forhold, er det slik jeg ville reagert om han sa det, rett utav det blå. Deretter ville jeg grått, for at han kunne være så ufølsom som ¨å si noe sånt, selv om han ikke mente det. Men om han REELT skulle slutte å elske meg en dag... Så ville jeg gjort hva jeg kunne for å få forholdet til å fungere, men til syvende og sist fortjener vi begge å være sammen em en vi elsker, go bli elsket tilbake. Dte ville aldri, aldri skjedd i en slik seting som du sier, sårett og slett, da ville jeg antakeligvis reagret med "hva? " rent instinktivt. For... nei, han er ikke en sånn 13 år gammel drittunge som ville sagt noe slikt.
Gjest King James II Skrevet 11. november 2005 #10 Skrevet 11. november 2005 tja jeg har sett rundt her inne og det er ikke bare jeg som spør om dumme spørsmål.Men jeg liker ikke og spør om vanelige ting. Jeg finner det mest idiotiske jeg kan tenke meg og spør om. men la meg si det sån. Er den som skriver dumme spørsmål rar eller er det de som faktisk svarer ? og vist du vil vite min alder vel jeg er 266 månder gammel.
Gjest Piper Skrevet 11. november 2005 #11 Skrevet 11. november 2005 Ville gjort det som "normale" oppegående menneskewr ville gjort, blitt kjempe sjokkert og bedt han ryke og reise så langt han kunne komme.
Shagya Skrevet 12. november 2005 #12 Skrevet 12. november 2005 Hadde han sagt det og servert meg den talen du nevner på slutten hadde han fått beskjed om å til helvete komme seg ut av livet mitt asap.
Gjest lurven Skrevet 12. november 2005 #13 Skrevet 12. november 2005 hvorofr spær du om så mye dumt, kjeder du deg for mye? og det heter hvis ikke vist
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2005 #14 Skrevet 12. november 2005 Jeg hadde blitt fryktelig lei meg, knust, hvis han sa at han ikke elsker meg lengre. Og så hadde jeg blitt rasende forbanna og kastet han rett ut døra hvis han sa at jeg gjorde ham kvalm! Noe så ufølsomt å si, fullstendig fjortis! Min rolige, omtenksomme mann på nærmere 40 ville aldri ha sagt at jeg gjorde ham kvalm, uansett om han skulle miste følelsene for meg en dag.
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2005 #15 Skrevet 12. november 2005 Hvordan tror du vi hadde reagert liksom? Hoppet av glede? Og lær deg litt rettskriving da.. please.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå