AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #1 Skrevet 7. juni 2022 Jeg har ei venninne som aldri har farget håret sitt, ikke gjort noe som helst med håret sitt egentlig. Og det er NYDELIG. Hun har en utrolig fin nøttebrun farge på håret med litt lyse striper i som hun påstår kommer fra sola. Jeg er så misunnelig på den fargen og har skikkelig lyst til å farge håret nøttebrunt at det ser mest mulig naturlig ut. Jeg har mørke blondt hår. Noen som har gjort det? Anonymkode: cbfe1...dd5
AprilLudgate Skrevet 7. juni 2022 #2 Skrevet 7. juni 2022 Mja, det kan være vanskelig ja ettersom butikkfarger ofte blir mørkere og mer rødlige. Skal du ha striper i tillegg blir det vanskelig. Har du noen referansebilde til en slik farge?
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #3 Skrevet 7. juni 2022 Dessverre virker det slik. Jeg går til frisøren og etterspør alltid en BRUN farge, men får alltid svart hår. Til og med etter at verste fargen er vasket ut etter en ukes tid. Brun farge i det hele tatt virker som svært vanskelig for frisører å få til. Anonymkode: c9012...d41
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #4 Skrevet 10. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 7.6.2022 den 22.39): Dessverre virker det slik. Jeg går til frisøren og etterspør alltid en BRUN farge, men får alltid svart hår. Til og med etter at verste fargen er vasket ut etter en ukes tid. Brun farge i det hele tatt virker som svært vanskelig for frisører å få til. Anonymkode: c9012...d41 Hæ? Hvile frisører får du til? Det skal være helt uproblematisk. De tilpasser vare fargen de bruker ut i fra ditt utgangspunkt. Jeg er naturlig veldig lys blond. Men hadde noen år nøttebrunt hår før. Måtte farge det jevnlig hos frisøren. Pleide å variere med lysebrunt og nøttebrunt. Var alltid veldig fornøyd med fargen. Men det må farges flere ganger de første gangene, for at fargen skal sitte skikkelig. Feks etter første farging, kan fargen gli lett ut fra håret. Men etter noen ganger, så sitter det. Men det er mange nyanser. Så anbefaler deg å ta med mange bilder av hvordan du vil ha det for å unngå misforståelse. Anonymkode: ee43d...203
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå